دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدار مرزی ایران و عراق از تمهیل زمان ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 20 March 2016

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدار مرزی ایران و عراق از تمهیل زمان ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛علی حیدربیگی گفت: مهلت ارسال آثار در قالب های مختلف خبری و رسانه ای به دبیرخانه جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدار مرزی ایران و عراق تا 15 فروردین 1395 تمدید شد.
وی به تماس های مکرر روزنامه نگاران استان های گستره جشنواره مبنی بر وجود اختلال در سامانه دریافت آثار دبیرخانه اشاره کرد و گفت: براین مبنا شورای سیاست گذاری جشنواره تمهیل دریافت آثار تا پایان روز 15 فروردین را تصویب کرد.
وی اظهار داشت: فعالان رسانه ای علاقه مند می توانند با استفاده از این فرصت آثار خود را تا پایان 15 فروردین 1395 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
حیبدربیگی با ذکر اینکه هم اکنون مشکل اختلال در سامانه دریافت آثار برطرف شده و ارسال آثار به راحتی صورت می گیرد افزود: تاکنون بیش از 930 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدارمرزی غرب ایران ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و آذربایجان غربی و استان های کشور عراق شامل می سان، واسط، دیالی، حلبچه، بصره، سلیمانیه و اربیل قرار است با همکاری خانه مطبوعات ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، استانداری ایلام و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار امسال برگزار شود.
مرز مشترک، چالش ها، تهدیدها و فرصت های پیش رو، راه ها و موانع توسعه و امنیت پایدار منطقه، راه های تقویت همگرایی استان های منطقه و گسترش بیش ازپیش مبادلات بر پایه ی اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مدنی، راه ها و موانع توسعه اقتصادی منطقه با عطف توجه به فرصت ها و تهدیدهای مرز مشترک و ظرفیت مناطق آزاد تجاری، مسئله تروریسم در منطقه، عوامل، چالش ها، پیامدها و راه های مقابله با آن، خشونت و افراط گرایی در منطقه، عوامل، چالش ها و راهکارها و مسئله محیط زیست و بحران های پیش رو (آب، جنگل ها، ریزگردها و ...) عوامل، چالش ها و راهکارها از جمله محورهای مورد نظر در ارسال اثار برای نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات استان های هم مرز ایران و عراق معرفی شده است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار