کد خبر: ۲۰۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 20 March 2016
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت از راه‌اندازی کاروان رایگان «رشت‌گردی» در نوروز سال 95 توسط این سازمان در شهر رشت خبر داد.

مرتضی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه کاروان «رشت‌گردی» توسط سازمان سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت در نوروز سال 95 در این شهر برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: از سوم فروردین‌ماه جاری کاروان مذکور در سه بخش مختلف راه‌اندازی می‌شود.

وی زمان حرکت کاروان «رشت‌گردی» را در دو نوبت صبح و عصر تا 11 فروردین‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: در ساعت‌های تعیین شده، مسافران نوروزی با حضور در محل سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت می‌توانند به طور رایگان از کاروان «رشت‌گردی» استفاده کنند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: بازدید از خانه میرزا کوچک جنگلی و اسناد و مدارک نهضت جنگل، آرامگاه میرزا کوچک جنگلی و سد سقالکسار یکی از مسیرهای کاروان «رشت‌گردی» است.

شریفی با بیان اینکه بازدید از خیابان امام(ره) و موزه میراث روستایی مسیر دوم کاروان «رشت‌گردی» در شهر رشت است، بیان کرد: بازدید از پیاده‌راه فرهنگی، میدان شهرداری، ساختمان تاریخی شهرداری رشت، ساختمان هتل ایران، پارک ملت، عمارت کلاه فرنگی و بازار رشت مسیر سومی بوده که برای کاروان مذکور در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار