کد خبر: ۲۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 08 April 2015
ر‌ئیس اتاق اصناف البرز گفت: صاحبان اصناف منتظر بازخورد مذاکرات هستند.
حمید کریمی، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: با پایان یافتن ایام نوروز تب خرید و حضو دربازار در بین شهروندان فروکش کرده و درحال حاضر بازار در وضعیت آرامی قرار دارد.
وی افزود: برای جلوگیری از تخلفات برخی واحدهای صنفی درایام نوروز اکیپ‌های ویژه‌ای از اصناف، تعزیرات و اداره کل صنعت و معدن فعال شده بودند که باسرکشی به واحدهای صنفی فعالیت‌های آنان را به دقت رصد می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: گران فروشی، احتکار،کم فروشی و ارائه کالاهای بدون کیفیت از جمله مواردی بود که بازرسان  نوروزی اصناف به آنها حساسیت نشان می‌دادند .
کریمی ادامه داد: علی‌رغم نظارت دقیق بازرسان، نمی‌توان به طور صدرصدی از تخلف برخی واحدهای سودجو جلوگیری کرد؛ چراکه تعداد بازرسان به نسبت تعداد واحدهای صنفی کمتر است بنابراین وقوع برخی تخلفات دراین حوزه اجتناب‌ناپذیراست .
کریمی اضافه کرد: درایام نوروز بیش از308 واحد صنفی متخلف شناسایی و پس از احراز تخلف و تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی شدند .
رییس اتاق اصناف البرز یادآور شد: بازرسان دراین ایام تنها به ارائه پرونده متخلفان به تعزیران بسنده نکردند و برخی واحدهایی که تخلفات سنگین انجام داده بودند را با همکاری مقامات قضایی پلمپ کردند .
وی ابراز کرد: علاوه براین برخی پارچه  نوشته‌هایی بر سردر واحدهای صنفی متخلف نصب شد تا شهروندان نیز از تخلف واحد مطلع شوند.
رییس اتاق اصناف البرز ادامه داد: پارچه نوشته‌ها نقش به سزایی در جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی دارند؛ چرا که اکثرصاحبان صنوف به خاطرآبرویشان هم که شده از انجام تخلف دوری می‌کنند.
وی درپایان گفت: درحال حاضر صاحبان اصناف درسراسر کشور منتظر بازخورد و نتیجه مذاکرات هستند تا ظرف چن ماه آینده فعالیت جدی خود را از سر بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار