بیشترین نیروهای ما نیروهای تخصصی هستند، دریافتی مالی آنان از اداره به اندازه مناسب نیست، نگهداری آنان بسیار مشکل بوده و با مشکلاتی مواجه هستیم.
کد خبر: ۲۰۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 22 March 2016
به گزارش تابناک مازندران،در آستانه 4 فروردین روز جهانی هواشناسی مدیرکل هواشناسی استان مازندران به جمع خبرنگاران آمد و از کمبودها، اهمیت و ضرورتهای این مجموعه در استان گفت، صحبت‎هایی که شاه‎بیت آن کمبود اعتبار، تجهیزات و کم بودن حقوق کارکنان بود.
نوربخش داداشی گفت: هواشناسی مازندران از نظر عملکردی تقریباً در رتبه عالی قرار دارد، بیان کرد: ولی با کمبود امکانات مالی مواجه است و پیگیر خرید تجهیزات فنی هواشناسی هستیم که با توجه به هزینه بالای آن از توان اعتبارات استانی خارج است.
وی گریزی هم به گلایه‎های احتمالی کارکنان مجموعه خود در مورد کمی حقوق و مزایا زد، اینکه بیشترین نیروهای ما نیروهای تخصصی هستند، دریافتی مالی آنان از اداره به آن اندازه مناسب نیست، نگهداری آنان بسیار مشکل بوده و با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان استان ما را همراهی کنند تا از این مسائل نیز عبور کنیم.
گلایه بعدی داداشی از کم لطفی قانون در مورد این اداره بود و اینکه گاهی برای پرداخت آب و برق و گاز یا اسنترنت خود با مشکل مواجه شده‎اند و دستگاه های خدمات رسان اشتراک آنان را قطع کرده اند!
وی به عنوان نمونه از قطع شدن برق و گاز و اینترنت ایستگاه مهم هواشناسی در قراخیل قائمشهر خبر داد و ضربه بزرگی که این قطع کردنها به ارسال گزارشها به کشور یا سازمان جهانی هواشناسی وارد می‎کند.
مدیرکل هواشناسی مازندران از ارسال روزانه 14 هزار گزارش مختلف به مراکز ملی و بین‎المللی از مازندران اشاره کرد و جبران خسارات توقف ارسال این گزارش ها را گاهی دشوار دانست.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار