رئیس دادگستری شهرستان ری با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی بی‌بدیل است، گفت: نظارت خوب و دقیق اصحاب رسانه باعث مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن عبدالله‌زاده صبح امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ری و استان تهران با وی که به‌منظور تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بحث و تبادل‌نظر با مسئولان دستگاه قضا صورت پذیرفت، با اشاره به نقش رسانه در جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها در ابعاد مختلف زندگی و مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... بی‌بدیل و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: رسانه‌ها با نظارت و بررسی دقیق مسائل می‌توانند نقش به‌سزایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشند.

امپراطوری شفاف‌سازی در اختیار رسانه‌ها است

 عبدالله زاده با تاکید بر اینکه امپراطوری شفاف‌سازی در دست اصحاب رسانه است، عنوان کرد: مفاهیم و ابزارهای روشن‌سازی در دست اصحاب رسانه است و به شایستگی می‌توانند رسالت خودشان را در این امر خطیر انجام دهند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار برای سیاه‌نمایی در ارتباط با دین اسلام ادامه داد: رسانه‌ها باید جهانیان را با دین مبین اسلام آگاه کرده و مروج ارزش‌های دین مبین اسلام باشند و مراقبت کنند تا اسلام بد معرفی نشود.

رسانه‌ها چشم مردم هستند

رئیس دادگستری شهرستان ری رسانه‌ها را چشم مردم دانست و تصریح کرد: باید هم تحسین و هم انتقاد رسانه‌ها حساب شده باشد.

وی با اشاره به نقش اقتصاد در زندگی مردم گفت: اقتصاد اهمیت بالایی دارد، اگر خانواده‌ها مشکل اقتصاد نداشته باشند خیلی از مشکلات و مسائل آن‌ها برطرف می‌شود.

عبدالله‌زاده تاکید کرد: علی‌رغم اینکه باید با قدرت مسائل فرهنگی انجام شود باید با دقت بر موضوعات اقتصادی و معیشتی افراد و خانواده‌ها نیز به جد توجه شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار