به وسیله تیم امداد ونجات هلال احمر لرستان صورت گرفت :
محمد دارایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکی از مسافران نوروزی که اهل همدان بود توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان نجات داده شد.
کد خبر: ۲۰۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 23 March 2016



به گزارش تابناک لرستان ،محمد دارایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکی از مسافران نوروزی که اهل همدان بود توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان نجات داده شد.

وی افزود: ظهر امروز یکی از مسافران نوروزی که به منظور کوهنوردی به ارتفاعات مخمل کوه خرم آباد در حال صعود بوده است، در مسیر برگشت با مشکل مواجه می شود و امکان بازگشت را ندارد.

دارایی عنوان کرد: بلافاصله در ساعت 12:45 دقیقه این موضوع از طریق سامانه 112 به ندای امدادی جمعیت هلال احمر لرستان اطلاع داده می شود که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان خرم آباد بعد از 19 دقیقه به محل حادثه رسیده و با استفاده از نیروی مجرب و تجهیزات کوهنوردی فرد مورد نظر را نجات و به پایین کوه انتقال می دهند.

وی تصریح کرد: این شهروند همدانی در مسیر برگشت، بین یک پرتگاه 8 متر به دام افتاده بود که خوشبختانه با اعزام سریع امدادگران هلال احمر از وقوع حادثه بعدی جلوگیری می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان: شهروندان و مسافران گرامی می توانند در صورت وقوع هر گونه حادثه بلافاصله به سامانه 112 جمعیت هلال احمر، امدادگران هلال احمر از وقوع حادثه مطلع کنند.

بر پایه این گزارش جمعیت هلال احمر لرستان با بهرمندی از 27 پایگاه ثابت و سیار و هوایی آماده هر گونه حادثه در گوشه کنار لرستان است.

خبرنگار: میلاد فاضلی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار