معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: تعداد 10 روحانی اعزامی از قم و 34 روحانی بومی هرمزگان با استقرار در غرفه های مختلف خیمه‌های معرفت استان به مشاوره‌های دینی مذهبی به مسافران نوروزی مشغول هستند.
کد خبر: ۲۰۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 24 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان در زمینه مختلف گردشگری، گفت: هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب در فروردین ماه و جاذبه‌های مختلف گردشگری، پذیرای خیل عظیم مسافران نوروزی است.
 
   وی همچنین از توزیع روزانه یک‌هزار و 50 بروشور بین زائران و استقرار 44 روحانی در خیمه‌های معرفت خبر داد و گفت: از این تعداد، 10 روحانی اعزامی از قم و 34 روحانی بومی هرمزگان با استقرار در غرفه های مختلف خیمه‌های معرفت به مشاوره‌های دینی مذهبی به مسافران نوروزی مشغول هستند.
 
   معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری بیان ‌داشت: بیش از 25 هزار زائر در لحظه تحویل سال، در 27 بقاع بقاع متبرکه هرمزگان مجری این طرح حضور یافتند.
 
   وی نماز جماعت را مقدمه وحدت صفوف و تقویت کننده روح اخوت خواند و تصریح کرد: نماز جماعت، روزانه با حضور 4هزار و 900 زائر در اماکن متبرکه هرمزگان اقامه می‌شود.
 
   حجت الاسلام اکبری بیان داشت: 604 جایگاه به مساحت 46 هزار متر مربع  برای اسکان زائران استان اختصاص داده شده و همچنین 5 هزار و 700 دستگاه خودرو نیز روزانه وارد بقاع متبرکه استان می‌شوند.
 
   وی در ادامه از اسکان 275 هزار زائر در 50 بقعه متبرکه استان از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تا کنون خبرداد و گفت: علاوه بر 27 بقعه شاخص میزبان طرح آرامش بهاری، دیگر بقاع متبرکه هرمزگان نیز در زمان بارندگی، پذیرای میهمانان نوروزی بودند.
 
   معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: 3 هزار و 900 زائر به صورت روزانه از 7 خیمه معرفت برپا شده در بقاع متبرکه استان بازدید می کنند.
 
   وی در ادامه از بازدید روزانه 60 هزار زائر از بقاع متبرکه شاخص استان هرمزگان خبرداد و ابرازداشت‌: امامزاده سیدسلطان محمد(ع) در رودان روزانه پذیرای 10 هزار زائر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار