عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز روز جهانی تئاتر است، تئاتر عیار فرهیختگی جامعه و ساده‌ترین پیام درک و اندیشه بشر نسبت به پیرامونش است.
کد خبر: ۲۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 26 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش امروز در گفت‌وگو با فارش با اشاره به هفتم فروردین ماه مصادف با روز جهانی تئاتر گفت: مردمی که بیشتر تئاتر می‌بینند کمتر از چراغ قرمزها عبور می‌کنند و زباله نمی‌ریزند، ساحل را آلوده نمی‌کنند، جنگل را تخریب نمی‌کنند.
 
وی افزود: دولتمردانی که تئاتر می‌بینند؛ تصمیم فست‌فودی و بدون مطالعه نمی‌گیرند و به زیربنای منطقی و ساختارسازی، آینده‌نگرانه می‌پردازند و سیاستمدارانی که به تئاتر علاقه نشان می‌دهند؛ خشونت و جنگ‌طلبی در آنها می‌میرد و جای خود را به عشق‌ورزی و مهربانی می‌دهند، اصولا تئاتر ندای صلح و آرامش و عشق سر می‌دهد، در واقع تئاتر عیار فرهیختگی ملت‌ها است.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: هر چه بیشتر تئاتر ببینیم دایره نگاه‌ ما به پیرامون‌مان وسیع‌تر خواهد شد، نقش‌ها را که با دقت ببینیم در زندگی نقش خود را با دقت بیشتری ایفا می‌کنیم و کمتر دل می‌شکنیم و بیشتر دل می‌سپاریم و عاشقانه صحنه زندگی‌مان را ترسیم خواهیم کرد.
 
جهانبخش در پایان یادآور شد: تئاتر عیار فرهیختگی جامعه و ساده‌ترین پیام درک و اندیشه بشر نسبت به پیرامونش است و این روز را به تمامی اعضای خانواده بزرگ و شریف تئاتر کشور اسلامی‌ام به‌ویژه تئاتر بالنده، شکوفا، پویا و درخشان هرمزگان تبریک می‌گویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار