در هشتمین روز از بهار طبیعت بارش باران در اکثر شهرهای استان اردبیل طراوت خاصی به صبح دل‌انگیز اردبیلی‌ها داد تا روزشان را با بارش نعمات الهی آغاز کنند.
کد خبر: ۲۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 27 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی بارش باران به صورت نم نم در مناطق جنوبی و مرکزی استان اردبیل آغاز شده که با این بارش‌ها از سرعت وزش تندبادهایی که طی دیروز تا 80 کیلومتر شهرهای مختلف استان را درنوردید کاسته شده و هوای آرام‌تری در مناطق مختلف استان اردبیل حاکم شده است.

شهرهای جنوبی استان اردبیل که از دیروز شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف هستند همچنان بارندگی‌ها ادامه دارد و پیش‌بینی شده است طی روزهای آینده افت دما تا 10 درجه در مناطق مختلف استان اردبیل رخ داده و هوای سرد همراه با بارش برف در ارتفاعات به ویژه اطراف سبلان مشاهده شود.

اما بارش‌های بهاری کشاورزان را به یک سال زراعی پرمحصول امیدوار کرده به طوری که در مناطق شمالی استان اردبیل وضعیت مطلوبی از نظر کشت محصولات زراعی و سرسبزی طبیعت مشاهده می‌شود.

اما مدیریت بحران استان اردبیل نیز بر اساس اطلاعیه‌ای که صادر کرده است تا چند روز آینده کاهش 10 درجه‌ای دما را همراه با بارش متناوب در مناطق جنوبی و مرکزی پیش‌بینی کرد و از هموطنان خواست تا با در نظر گرفتن شرایط جوی نسبت به انجام سفرها پیش‌بینی‌اهی لازم را انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار