مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام یک هزار و ۷۲۵ مأموریت در طرح امداد نوروزی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 29 March 2016
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام یک هزار و ۷۲۵ مأموریت در طرح امداد نوروزی در استان کرمانشاه خبر داد.

اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای طرح امداد نوروزی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تا نهم فروردین ۹۵ تعداد یک هزار و ۷۲۵ ماموریت توسط نیروهای تلاشگر اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان انجام شد که از این تعداد ۵۲۳ ماموریت در حوزه جاده‌های و هزار و ۱۲۶ ماموریت شهری انجام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه مجموع کل ماموریت‌های تصادفی در مدت مذکور را ۴۴۹ ماموریت عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۰۸ ماموریت شهری و ۳۴۱ ماموریت جاده‌ای صورت گرفت.

آزادی تعداد کل فوتی‌ها از ۲۵ اسفند ۹۴ تا پایان روز نهم فروردین ۹۵ را ۴۷ مورد اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ مورد فوتی غیرتصادفی و ۶ مورد فوتی تصادفی در استان به ثبت رسیده است.

وی تعداد کل تماس‌های گرفته شده در مدت مذکور با اورژانس کرمانشاه را ۸ هزار و ۲۸۹ تماس عنوان و بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۷۳ تماس منجر به اعزام آمبولانس و ۲ هزار و ۵۶۵ تماس نیز مزاحمت‌های تلفنی بوده و نیز ۲ هزار و ۴۰ تماس مشاوره و هزار و ۳۱۱ تماس نیز سایر موارد بوده است.

آزادی کل ماموریت‌های انجام شده توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در مدت مذکور در بخش بیماری ۸۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۶۹۵ ماموریت برای رسیدگی به بیمارشهری و ۱۰۵ مورد بیماری جاده‌ای بوده است.

این مسئول تعداد ماموریت‌های انجام شده در بخش حوادث را ۴۰۰ مورد عنوان و بیان کرد: از این تعداد ۳۲۳ ماموریت حوادث شهری و ۷۷ مورد ماموریت حوادث جاده‌ای انجام شد.

وی تعداد کل مراجعین به کمپ را ۷۹۶ مورد بیان و اظهار کرد: در بخش بیماران قلبی ۶۵ مورد، تنفسی ۲۵ مورد، داخلی ۱۴۵ مورد، تروما ۳۶ مورد، سایر ۵۲۵ مورد، انتقال به بیمارستان ۱۶ مورد و درمان در محل نیز ۷۸۰ مورد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار