ایلام-تابناک-معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: فردی که پس از ارتکاب قتل در استان البرز با خودرو سرقتی مقتول متواری شده بود، در ایلام شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۰۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 02 April 2016

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: فردی که پس از ارتکاب قتل در استان البرز با خودرو سرقتی مقتول متواری شده بود، در ایلام شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ مهدی محمد کریمی اظهار کرد: این فرد 15 روز پیش در یکی از محلات شهرستان کرج تحت عنوان مسافر راننده سوار یک دستگاه پراید شده و راننده را به قتل رسانده بود و پس از ارتکاب به قتل با خودرو مقتول از محل متواری شده بود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: ماموران پلیس راه ایلام هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و پس از استعلام شماره این خودرو مشخص شد دارای سابقه سرقت و قتل راننده است.
سرهنگ محمد کریمی تاکید کرد: در همین راستا عوامل پلیس راه قصد توقیف خودرو را داشتند که متهم بدون توجه به اخطار پلیس از محل متواری و خودرو را در حومه شهر ایلام رها کرد ولی در کوتاهترین زمان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و یک قبضه سلاح کمری نیز از وی کشف و ضبط شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی ایلام شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
بدون دادگاه حکم این شخص اعدام است وقتی کسی یک مسافر بر زحمتکش را بقصد دزدی بکشد جز حکم اعدام سریع حقش نیست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
اعدام برای این فرد بی رحم وجانی هم کم است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
زمان تعقیب خودرو فوق بنده شاهد بودم بیش ازیکساعت تعقیب و گریز بود وقتی خودرو واردشهرایلام شد بیش از ده دستگاه گشت پلیس اونو محاصره کردند و راننده قاتل بی محابا خلاف جهت درخیابانها ویراژ میرفت بالاخره وقتی راه برای فرار نداشت پیاده شد وبرای کرد البته یه خانم همراهش بود که دستگیرشد وبعدا شنیدم خانه را اغفال کرده بود ،به نوبه خود از پلیس تشکرمیکنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار