مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا از گاز گرفتگی 11 نفر از مسافران نوروزی یکی از سالنهای ورزشی شهر سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 02 April 2016
به گزارش سفیردنا غلامحسن آراسته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از وقوع یک مورد گازگرفتگی که منجر به اعزام 11 نفر از مسافران نورزی به اورژانس سی سخت شد خبر داد.
آراسته با بیان اینکه این اتفاق شب گذشته رخ داده است گفت:این افراد در سالن شهید حسین زاده ناحیه مقاومت بسیج اسکان یافته بودند که بامداد شب اتفاق این افراد به اورژانس شهرستان دنا منتقل شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا تصریح کرد:در این حادثه یازده نفر از مسافران دچار گاز گرفتگی شده بودند که چهار نفر از این افراد خانم هایی بودند که با گاز گرفتگی شدید مواجه شده بودند.
وی ابراز داشت:دو مرد و پنج کودک پنج سال به بالا نیز در بین این افراد بودند که با اقدام به موقع عوامل اورژانس سی سخت و اقدامات درمانی این افراد مداوا شدند.
آراسته با بیان اینکه بروز این اتفاق در محل سالن شهید حسین زاده ناحیه مقاومت بسیج مسبوق به سابقه در این زمینه بوده از مسئولان بسیج خواست تا هر چه سریعتر نسبت به رفع نواقص این سالن اقدام لازم را به عمل آورند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا از مسافران و گردشگرانی که قصد اسکان شبانه در تفرجگاههای شهرستان دنا را دارند خواست تا از روشن گردن وسایل گرمایشی غیر استاندارد و معیوب جدا خود داری کنند و از روشن نگه داشتن این گونه وسایل در اماکن بسته مانند چادرهای مسافرتی اجتناب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار