فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر از اقامت یک‌میلیون و 540 نفرشب گردشگر در ایام نوروز در نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 02 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در نخستین جلسه شورای اداری نوشهر در سال جدید از اقامت یک‌میلیون و 540 نفرشب گردشگر در ایام نوروز در نوشهر خبر داد و با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در فرمانداری تشکیل می‌شود، چون هرچه به سطح اجرایی برسیم تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مهم است.

فرماندار نوشهر با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان افزود: در شهرستان با مشکلات کمربندی و جاده رویان ـ نوشهر مواجه هستیم که مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان توجه بیشتری در این زمینه داشته‌باشند.

وی با اشاره به گردشگری بودن این شهرستان تصریح کرد: با توجه به ورود حجم عظیم مسافران و گردشگران در نوشهر، این شهر پایتخت گردشگری کشور شد، به‌طوری که یک‌میلیون و یکصد نفر در پذیرش اقامت در شب را در استان داشت.

شادمان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: نگاه‌مان را باید تغییر دهیم و نباید توقف و هراس مسائل زیست‌محیطی داشته‌باشیم.

وی اضافه کرد: اشتغال، تولید و درآمدزایی نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاری است و تاکنون هشت فقره تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرستان در سال جدید داشته‌ایم.

فرماندار نوشهر اظهار کرد: هر دستگاهی باید راه‌های سرمایه‌گذاری را باز کند تا در شرایط سخت اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم و نگاه‌مان را متناسب با اقتصاد مقاومتی جهت دهیم.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها در انتخابات بهترین یار و همکار ما بودند و توقعی هم داریم که در صورت دیدن مشکلی، نخست گزارش بدهند تا اگر تأئید شد، سپس رسانه‌ای شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار