معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تولید کالاهای صنایع دستی باید مشتری مدار باشد و ذائقه و سلیقه و نیاز روز مشتریان در تولید آن در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۲۰۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 03 April 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تولید کالاهای صنایع دستی باید مشتری مدار باشد و ذائقه و سلیقه و نیاز روز مشتریان در تولید آن در نظر گرفته شود.


به گزارش تابناک ایلام؛ حسین کلانتری روز یکشنبه در جریان افتتاح و بازدید از غرفه های نمایشگاه تخصصی توانمندی های زنان در قلعه والی اظهار کرد: باید نوع طرح ها، رنگ ها و کیفیت صنایع دستی استان بازنگری و بروز رسانی شود و در این زمینه از فکر و توان صاحبنظران و کارشناسان بهره گرفته شود.
وی افزود: به منظور رونق صنایع دستی این استان به مسئولان و مهمانان داخلی و خارجی ساخته های دست هنرمندان بومی هدیه داده می شود اما هنرمندان و صنعتگران نیز باید به ارتقای کیفیت محصولات صنایع دستی خود توجه داشته باشند.
کلانتری یادآور شد: کالاها و صنایع دستی بسیار با کیفیت و مناسبی در این استان تولید می شود اما مردم از آن اطلاع کافی ندارند و نمی دانند که کالاهایی با این کیفیت و قیمت پایین در نزدیکی آنها تولید و عرضه می شود.
وی تاکید کرد: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشکلات مربوط به بخش صنایع دستی استان به منظور ارائه به مسئولان و همچنین یافتن راهکارهای حل مشکلات هنرمندان و صنعتگران استان تهیه و جمع آوری خواهد شد.
معاون استاندار ایلام از صدا و سیما و دیگر رسانه ها خواست برای معرفی و شناساندن صنایع دستی و ساخته های دستان هنرمند زنان و دختران این استان به مردم سایر نقاط کشور تلاش کنند.
وی سپس با اشاره به فرا رسیدن هفته زن و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال هستند و برپایی این نمایشگاه نیز نمونه ای از این فعالیت هاست.
کلانتری افزود: مدیریت ارشد استان در زمینه حمایت از زنان هنرمند و کارآفرین و فراهم کردن زمینه اشتغال و شکوفایی خلاقیت و ابتکار زنان اهتمام جدی دارد تا از توانمندی های تاثیرگذار زنان در زمینه ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و پیشرفت همه جانبه استان بهره گرفته شود.
نمایشگاه تخصصی توانمندی زنان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی در قلعه والی شهر ایلام گشایش یافت.
در این نمایشگاه 20 غرفه از صنایع دستی و تولیدات زنان هنرمند، صنعتگر و کارآفرین استان در رشته های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 20 فروردین جاری از ساعت 9 صبح تا 19 عصر پذیرای عموم علاقمندان و بازدید کنندگان است


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار