مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان بازرسی و نظارت صورت گرفت که خوشبختانه خدمات ارائه شده مطلوب بود.
کد خبر: ۲۰۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 03 April 2016
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان بازرسی و نظارت صورت گرفت که خوشبختانه خدمات ارائه شده مطلوب بود.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حجت الاسلام عبدالله عزیزی اظهار کرد: از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین عملکرد دستگاه های خدمات رسان در شهرستان های استان توسط بازرسان این دفتر مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در تعطیلات نوروز فعالیت دفتر بازرسی استانداری همزمان بصورت کشیک کارشناسان در دفتر بازرسی و در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (مرکز سامد) و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس بازرسان در 14 شهرستان تابعه بصورت مستمر انجام گرفت و خوشبختانه حجم عظیم خدمات ارائه شده توسط ستاد تسهیلات نوروزی در استان رضایت بخش گزارش شده است.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود قابلیت های بالقوه در استان برای جذب هر چه بیشتر گردشگران گفت: کرمانشاه دارای جاذبه های گردشگری و مذهبی بسیاری است و طبیعت زیبا و میهمان نوازی مردم خونگرم موجب شده که مجموعه ای از زیبایی ها در این استان خلق شود.

حجت الاسلام عزیزی در پایان از تلاش و زحمات تمامی عوامل دستگاه های خدمات رسان و همچنین مجموعه دفتر بازرسی استانداری برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار