بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: چندی قبل تصمیم گرفتم برای خوشحالی همسرم در روز زن و عید نوروز برای وی یک طوطی سخنگو بخرم، لذا وقتی در اینترنت جستجو کردم به یک آگهی برخوردم که در آن عکس یک طوطی زیبای سخنگو را زده بود وزیر آن نوشته بود "من فروشی هستم."
کد خبر: ۲۰۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 04 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.


بهزاد بزرگزاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان درباره حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار کشاورز اظهار داشت: یک ساختمان دو طبقه واقع در بلوار کشاورز اصفهان طعمه حریق شد.

وی افزود: به علت سرعت بار حریق و همچنین به دلیل دود گرفتگی شدید در محیط اوضاع وخیمی در منطقه به وجود می‌آید که پدر و مادر این خانواده برای نجات جان‌شان به پشت بام پناه می‌برند و سه فرزند نوجوان آن‌ها در خانه محبوس می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان بیان داشت: جایی که پدر و مادر برای رهایی از خطر فرزندان را رها کرده و به پشت بام پناه می‌برند، نیروهای آتش‌نشانی با ابراز شجاعت مثال‌زدنی و با تمام تخصص با ایجاد فشار مثبت به کام حریق می‌روند و این سه نوجوان را نجات می‌دهند.

وی در ادامه اذعان داشت: پس از پایان عملیات نجات فورا عملیات اطفای حریق آغاز و آتش به کلی امحا شد که اگر برخورد صحیح و منطقی آتش‌نشانان نبود این حادثه می‌توانست خسارات جانی نیز به همراه داشته باشد.

بزرگزاد درباره علل به وجود آمدن این حادثه ابراز داشت: علت حادثه تحت بررسی است و نیروها در حال ارزیابی هستند؛ اما عامل اصلی حریق از زیر زمین که انبار بوده است شروع شده و اکنون تا 80 درصد مشخص شده است اما کارشناسان این امر به دنبال قطعیت هستند.

وی درباره سرایت آتش به منازل مجاور نیز تاکید کرد: با سرعت و دقت نیروهای آتش‌نشانی این حادثه فورا رفع شد و به منازل مسکونی مجاور خسارت وارد نشد.

طوطی سخنگو کلاهبردار از آب در آمد!

مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا استان اصفهان از کلاهبرداری اینترنتی فروشنده یک طوطی سخنگو خبر داد.

وی در اظهاراتش نوشت: چندی قبل تصمیم گرفتم برای خوشحالی همسرم در روز زن و عید نوروز برای وی یک طوطی سخنگو بخرم، لذا وقتی در اینترنت جستجو کردم به یک آگهی برخوردم که در آن عکس یک طوطی زیبای سخنگو را زده بود وزیر آن نوشته بود "من فروشی هستم."

من نیز به خیال آن که با واریز پول طوطی مانند بقیه خرید های اینترنتی می توانم آن را از صاحبش بخرم، سریع پولش را واریز کردم، اما هرچه صبر کردم تا آن را برایم بفرستند ، خبری نشد که نشد.

وی ادامه داد: وقتی برای پیگیری موضوع با شماره ای که به من داده شده بود تماس گرفتم، شماره مسدود شده بود و دیگر هیچ نشانه ای از فرد فروشنده نداشتم.

این مالباخته در اظهاراتش بیان کرد: پس از اطمینان از این که طوطی در کار نبوده و کلاهبرداری صورت گرفته است، به پلیس فتا مراجعه کردم.

سقوط خودروی پرادو به داخل زاینده‌رود، یک کشته برجا گذاشت


بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پرادو به داخل رودخانه زاینده رود در روستای مُغان از توابع شهرستان فریدن، یک نفر جان باخت و خوشبختانه سرنشین دیگر خودرو، با اقدام به موقع نجاتگر هلال احمر از مرگ نجات یافت.

 
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان گفت: در پی اعلام حادثه‌ای از سوی مرکز EOC استان اصفهان مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پرادو به داخل رودخانه پلاسجان واقع در روستای مغان از توابع شهرستان فریدن و محبوس شدن 2 نفر در خودرو، بلافاصله تیم امدادی پایگاه بین شهری زاینده‌رود چادگان به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس و ست سبک نجات به محل حادثه اعزام شد.

بیات افزود: پس از حضور در محل مشخص شد، خودرو به دلایل نامعلومی از جاده منحرف شده و به داخل رودخانه سقوط کرده است؛ در همین هنگام نجاتگر جمعیت با به خطر انداختن جان خود و با استفاده از نردبان آتش نشانی که در محل حضور داشت خود را به خودرو رساند.

وی تصریح کرد: درحالی که آب، داخل خودرو شده بود، امکان ورود از سمت درب‌های جلوی خودرو وجود نداشت، به همین دلیل، نجاتگر هلال احمر از درب پشتی وارد خودرو شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان با بیان اینکه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو جانش را از دست داده بود، گفت: این نجاتگر توانست به سختی هر 2 سرنشین خودرو را خارج کند و به کمک سایر نجات‌گران به ساحل رودخانه انتقال دهد.

بیات خاطرنشان کرد: مصدوم این حادثه، توسط آمبولانس هلال احمر برای انجام ادامه درمان به بیمارستان رجایی شهر فریدن منتقل شد اما در مسیر بیمارستان، دچار ایست قلبی شد.

وی افزود: خوشبختانه با انجام عملیات احیای قلبی توسط پرستار داوطلب هلال احمر، مصدوم در درون آمبولانس احیا شد و برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار