رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان، 19 و 20 اردیبهشت ماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 05 April 2016

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان، 19 و 20 اردیبهشت ماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،سید حسین جعفری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان اظهار کرد: استان همدان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزههای مختلف هنری است که برگزاری جشنوارهها میتواند موجب شناسایی استعدادها و ظرفیتها باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره موسیقی دانشجویان برای نخستین بار است که در استان همدان برگزار میشود، افزود: دانشجویان دانشگاه‏های علمی کاربردی هنر و دیگر واحدهای آموزشی در استان دارای استعدادهای قابل توجهی هستند که این جشنواره به همین منظور برگزار میشود.

دبیر نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان 19 و 20 اردیبهشت ماه سال جاری در همدان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار بخش برگزار میشود، افزود: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان در بخش سازهای مضرابی، سازهای کششی، سازهای بادی و سازهای کوبهای برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به صورت لوح‌فشرده تا هشتم اردیبهشت است، گفت: دانشجویان هنرمند در حوزه موسیقی برای شرکت در جشنواره همراه با اثر باید کپی کارت دانشجویی خود را نیز ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نوازندگی و آثار پژوهشی برگزار میشود و مقالات ارسالی باید در قالب مقالات علمی و پژوهشی باشند.

دبیر نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان با اشاره به اینکه دانشجویان آثار خود را به مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک همدان ارسال کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان هنرمند در حوزه موسیقی برای اطلاع بیشتر از چند و چون جشنواره میتوانند با تلفن 34291166 تماس بگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار