رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: دو خیابان بوعلی و اکباتان از اوایل شهریور ماه سال جاری تبدیل به پیاده‌راه می‎شوند.
کد خبر: ۲۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 05 April 2016

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: دو خیابان بوعلی و اکباتان از اوایل شهریور ماه سال جاری تبدیل به پیاده‌راه میشوند.

به گزارش فارس،کامران گردان با بیان اینکه در طرح تفصیلی شهر همدان، باید 6 خیابان منتهی به میدان امام (ره) از رینگ اول پیادهراه شوند، اظهار کرد: به احتمال قوی دو خیابان اکباتان و بوعلی از اوایل شهریورماه سال جاری برای همیشه تبدیل به پیادهراه میشوند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع از چندی پیش به شهرداریهای مربوطه ابلاغ شده است، تصریح کرد: شهرداری‌ها در حال انجام مراحل تکمیلی طرح هستند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نقشه‌برداری و نیازسنجی خیابانهای اکباتان و بوعلی برای پیادهراه شدن انجام شده است، گفت: به محض انجام طرح به صورت گسترده اطلاعرسانی میشود تا شهروندان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دو خیابان وسایل حمل و نقل برای عبور و مرور افراد ناتوان گذاشته خواهد شد تا بتوانند به راحتی تردد داشته باشند.

گردان با بیان اینکه به دلیل وجود مطب اکثر پزشکان در خیابان بوعلی وجود خودرو برای افراد ناتوان و بیمار نیاز است، تصریح کرد: فعلاً تصمیمی در نوع این خودرو گرفته نشده است اما احتمالاً از خودروهای برقی یا دیگر خودروهای درونشهری استفاده خواهد شد.

وی گفت: در انتظار تکمیل طرح هستیم و نمیخواهیم قبل از تکمیل شدن، آن را اجرایی کنیم، چراکه آغاز ناقص آن باعث مشکلات ترافیکی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار