کد خبر: ۲۰۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 05 April 2016
کاندیداهای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم شهرهای آذربایجان غربی به مردم معرفی می شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکترمجید محمدی در اولین نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان اذربایجان غربی که با حضور اکثر اعضای احزاب 18گانه استان و در شهر اورمیه برگزار شد، با تبریک ایام عیدنوروز اظهار داشت: پس از پیروزی قریب به اکثریت اصلاح طلبان و یاران دولت در مجلس دهم در دوره اول انتخابات و پیروزی لیست های حمایتی سیدمحمدخاتمی، آیت الله رفسنجانی و دکترعارف، شور وشوق خوبی در بین مردم ایجاد شده و امید دوباره به سمت مردم ایران بازگشته است و امیدوار به اصلاح سیاست و اقتصاد در کشور بالا گرفته است.
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام کشور ادامه داد: با ایجاد امید در مردم و ورود نیروهای تحول خواه اصلاح طلب ، امیدها به توسعه ایران و آذربایجان غربی نیز به طبع بالا رفته است. انشالله به شرکت پرشور مردم در دور دوم انتخابات شهرهای به دوردوم رفته در استان و شهرهای کشور، با انتخاب و رای دادن به لیست امیداصلاح طلبان، در کمک به دولت محترم تدبیروامید و مقام اول استان آذربایجان غربی موفق عمل کنیم.
رئیس شورای هماهنگی اصلاحات استان کمک وحمایت از نماینده عالی دولت در استان را از اولویت های شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی در سال جاری عنوان کرده و افزود: شخص استاندار و معاونینش و نیروهای اصیلی که در جایگاه های مختلف در سازمانهای گوناگون و برخی شهرستان ها که در عمل به دستورات و راهبردهای دولت محترم اقای روحانی و هم جهت با تفکر اصلاح طلبی عمل می کنند در توسعه استان نقشی مهمی ایفا می کنند و به جد آنها حمایت میکنیم و این را وظیفه دبیران احزاب اصلاح طلب و نیروهایمان در کل استان قرار داده ایم.
دکتر محمدی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس از 12 نماینده شهرهای  آذربایجان غربی که 6 نفرشان به دور دوم مانده اند. و البته با امید به ورود آقای شریف پور از حوزه ماکو به مجلس، 5 نفرشان در انتخابات روز 10 اردیبهشت با رای مردم شهرهای اورمیه، سلماس و میاندوآب به کاندیداهای معرفی شده از طرف اصلاح طلبان ، کار کارستان خویش را به اتمام می رسانند.
گفتنی است در این نشست همه اعضای حاضر در جلسه به اظهار نظر در خصوص لزوم حمایت و معرفی کاندیدای اصلاح طلب در شهرهای راه یافته به دور دوم سخن گفته و با اتفاق نظر رای دادند و قرار بر این شد در جلسات بعدی این شورا که روزهای آینده ادامه خواهد داشت، با مصاحبه و گفتگو با کاندیداهای محترم و شنیدن نظراتشان شورای اصلاحات به جمع بندی خویش بر نفرات مورد حمایتی خویش خواهد رسید.
همچنین در این نشست سعیدفرجی به عنوان دبیر سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه آذربایجان غربی و عضو جدید شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی حضور یافته و معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار