معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: تقوا، دين و اخلاق‌محوري شاكله اصلي فعاليت‌هاي آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۲۰۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 06 April 2016

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: تقوا، دين و اخلاق‌محوري شاكله اصلي فعاليت‌هاي آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا،، "كاوه برخورداري" در گردهمايي مديران سه دوره تحصيلي ملاير، از فرهنگيان به عنوان جامعه اثرگذار نام برده و افزود: دانش سياسي لازمه دانش تعليم و تربيت است و شما به عنوان قشر آگاه جامعه وظيفه هدايت صحيح دانش‌آموزان و اولياي آنها را به سمت امور حساس كشور داريد.

وی در ادامه بر برنامه‌محوري مديريت مدارس تأكيد و اظهار کرد: بدون برنامه هيچ طرحي محقق نخواهد شد و لازمه تحقق برنامه‌هاي آموزش و پرورش توجه به زيرساخت‌هاي اين نهاد فرهنگي و آموزشي است.

برخورداری بر كيفيت آموزشي و تربيت شهروندان آگاه و اهميت پيشبُرد اهداف جامعه تاكيد کرد و به علت توانمندي جامعه فرهنگيان، مديريت تغيير ماهيتي در جامعه را بر اساس ارزش‌ها و باورها خواستار شد و به سرعت تغييرات سريع اشاره کرد.

وی رشد و بروز پديده‌هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي را در يك راستا ترسيم کرد و بر خلاف مسير ايجاد آنها، سازندگي و ارتقاء آنها را زمان‌بر و صبر و ملايمت و عقلانيت را براي تحقق آنها لازم دانست.

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: مديران را به صبوري و درايت در امر تعليم و تربيت و افزايش فعاليت‌هاي درون‌زا، دعوت و تصریح کرد: تقوا، دين و اخلاق‌محوري شاكله اصلي فعاليت‌هاي آموزش و پرورش است.

برخورداری پشتيباني و اجراي منطقي و صحيح انتخابات در مرحله دوم از مدیران خواستار شد و دستورالعمل ارزشيابي فرهنگيان و معلم نمونه توسط كارشناس نيروي انساني در سالتحصيلي‌جاري را شرح داد.

گفتنی است؛ این گردهمایی با دستور كار بازديد وزارتي، ارزشيابي فرهنگيان در سالتحصيلي‌جاري، دستورالعمل معلم نمونه و نحوه توزيع كتب درسي در سالتحصيلي آينده با حضور معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش ملاير و معاونان و كارشناسان برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار