کد خبر: ۲۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 09 April 2015
مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام (ع) مازندران گفت: همایش ( طرح مادرانه ) به منظور کمک به مادران باردار و نوزادان و رسیدگی به معضلات آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم علی محمدی ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) مازندران گفت: جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)، یک سازمان مردم نهاد است که فعالیت خود را در زمینه‌ی رفع معضلات اجتماعی از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است و با نیروی داوطلب دانشجویی و مردمی به حمایت از کودکان کار و آسیب دیده و زنان در معرض آسیب می‌پردازد.

وی با بیان اینکه، این جمعیت علاوه بر مجوز رسمی از وزارت کشور، دارای مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد است، با اشاره به این طرح که به منظور کمک به مادران باردار و نوزادان و رسیدگی به معضلات آنها از سال ۹۲ طرح ریزی شد و شکل گرفت، گفت: در همین راستا، جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) مازندران قصد دارد با برگزاری همایش مادرانه، وضعیت مادران و نوزادان آسیب دیده در مناطق حاشیه و معضل خیز را از جنبه های اجتماعی، حقوقی، پزشکی و روانشناختی  بررسی کند، در این همایش افزون بر ارائه گزارش فعالیت‌های طرح مادرانه، مشکلات و آسیب های مادران و نوزادان آسیب دیده طرح می شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) مازندران اضافه کرد: این همایش در روز جمعه، ۲۱ فروردین ساعت ۱۶ در ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی(شهبند)، میان‌گذر جدید شمالی. میدان اصناف. دانشکده فنی سما برگزار می‌شود.

علی محمدی در انتها با دعوت از عموم مردم جامعه به این همایش گفت: جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) با دعوت از استادان، دانشجویان و عموم جامعه برای پشتیبانی و مشارکت از مادران آسیب دیده و نیازمند دعوت به عمل می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار