کد خبر: ۲۰۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 10 April 2016
به گزارش ایرنا، این روزنامه در شماره روز یکشنبه 22 فروردین اشاره کرده معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ملاک و معیارهای حذف یارانه ها را خودرو، معاملات ملکی محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد.
احمد میدری در گفت وگو با «ایران» درباره جزئیات و معیارهای شناسایی و حذف یارانه افراد پردرآمد گفت: ساز و کار شناسایی گروه های درآمدی خانوار از طریق 40 پایگاه اطلاعاتی که در اختیاراست انجام می شود.
رقابت 200 دونده از 30 کشور در تخت جمشید عنوان مطلب دیگری از روزنامه ایران است. در این مطلب آمده 200 شرکت کننده از 30 کشور جهان دیروز با هدف انعکاس جهانی امنیت ایران مسابقه دوی ماراتنی را برگزار کردند و از پرسپولیس تا دروازه قرآن شیراز را دویدند. به گزارش «ایران» در «دوی ماراتن پارس» شرکت کنندگانی از کشورهای آلمان، اتریش، استرالیا، چین، دانمارک، مصر، فرانسه، مجارستان، یونان، ایران، ژاپن، ایتالیا، ایرلند، لبنان، لوکزامبورگ، هلند، ایسلند، پاکستان، لهستان، آفریقای جنوبی، سوئد، ترکیه، انگلیس و امارات با شعار «من در ایران می دوم/ «I run iran» حضور داشتند.
باز هم «اعتدال»، دوباره «ائتلاف» عنوان بخش اول دفتر روزنامه ایران به قلم غلامعلی دهقان سخنگوی حزب «اعتدال و توسعه» است. در این مطلب آمده مهم ترین اولویت حامیان گفتمان «اعتدال» در سال جاری کدام موضوع باید باشد؟ این پرسش مهمی است که قطعاً در سال جاری ذهن و فکر حامیان دولت تدبیر و امید را به خود معطوف خواهد کرد. واقعیت این است که نگاهی به سه سال گذشته نشان می دهد سه ضلعی دولت حسن روحانی، حامیان گسترده مردمی گفتمان «اعتدال» و همچنین نخبگان طرفدار این گفتمان اگر همچنان پایبندی خود را به گفتمان «اعتدال» نشان دهند، می توانند سال جاری را هم با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 شوند.
وکالتنامه زنجانی مربوط به بخشی از اموال اوست ، ایران بخشی از وجود من است، اصرار کی روش بر استعفا، احتمال افزایش دوره بازپرداخت و کاهش سود وام مسکن، بدرود سرو کهنسال ایران شناسی، اخلاق هنوز زنده است، نیت خیر مگردان که مبارک فالیست، قدردانی نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل از کمک های ایران به پناهندگان، پیروزی شاگردان برانکو در مرداب انزلی، باز هم «اعتدال»، دوباره «ائتلاف» و هشدار امریکا به اتباع خود درباره حملات تروریستی در استانبول و آنتالیا از دیگر عناوین این روزنامه است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار