همزمان با نخستین روز از ایام‌الله مبارک دهه فجر، حجره طلبگی امام خمینی(ره) در اراک، توسط بسیج طلاب استان مرکزی گلباران شد.
کد خبر: ۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ 01 February 2015

هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی‌و در آستانه سی‌وهفتمین سالگرد این واقعه عظیم تاریخی حجره طلبگی بنیانگذار انقلاب اسلامی با همکاری بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه استان مرکزی صبح امروز گلباران شد.

 

در این مراسم با شکوه جمعی از روحانیان و طلاب استان حضور یافته و اقدام به این امر کردند و یاد سالروز ورود امام خمینی(ره) را گرامی و زنده نگه‌داشتند.

 

در 12 بهمن 1357 حضرت امام خمینی(ره) پس از نزدیک به 15 سال دوری و تبعید از وطن، در میان استقبال پرشور مردم قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت و بزرگ‏ترین استقبال تاریخ در تهران شکل گرفت.

 

این روز برای کشور آغازگر تاریخی شد که مردم با رهبری امام راحل(ره) در برابر رژیم ستم شاهی ایستادند و توانستند بر ظلم و تاریکی پیروز شوند و تاریخ جدیدی را برای کشور رقم زنند.

 

مردمی که خود، در آن دوران با ایستادگی در برابر استکبار، توانستند در آینده کشور سهیم شوند و با اقتدار پرچم اسلام را در منطقه و جهان به اهتزار در آورند.

 

انقلاب‌که امروز پشتوانه دیگر کشورهای اسلامی بوده تا آنان نیز در آینده کشور خود سهیم شوند و با بیگانگان و متجاوزان به مقابله بپردازند.

 

انقلابی که با شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی رقم خورد و در حقیقت این شعار به‌عنوان اصلی‌ترین خواسته مردم در نهضت انقلابی به رهبری امام خمینی(ره) مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار