کد خبر: ۲۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 10 April 2016

شهردار کرج گفت: با توجه به وسعت و عظمت پروژه عمرانی مهرویلا و نیز معارضانی که در آن وجود دارد، بر اساس برنامه‌ریزی، در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد و در حال حاضر این پروژه بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح پل شهیدان حیدرخانی که امروز با حضور فرمانده سپاه استان و شهردار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: "یوترن" غیرهمسطح شهیدان حیدرخانی که مکمل تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش‌آموز است، حرکت شرق به جنوب را تامین می‌کند.

وی افزود: در مطالعات و بررسی این تقطع غیر همسطح مشخص شد، بیشترین حرکت از شرق به جنوب است که با توجه به تاخیر اجرای پروژه شهدای دانش‌آموز، تلاش بر این شد که پل شهدای حیدرخانی در کمترین زمان و با 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد.

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه حدود 350 متر طول این یوترن است، تصریح کرد: امید است این تقاطع بتواند هرچه سریع‌تر در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه سال 95 سال شکوفایی عمران و فضای سبز شهرداری کرج محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا افتتاح پروژه‌های عمرانی بزرگ شهر به صورت ماهیانه در دستور کار قرار گرفته است.

ترکاشوند در مورد پروژه مهرویلا خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و عظمت این پروژه و نیز معارضانی که در آن وجود دارد، بر اساس برنامه‌ریزی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد که در حال حاضر این پروژه بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اختلافی با پردیس کشاورزی کرج در مورد اراضی مجاور اتوبان و دسترسی‌ها وجود دارد که انتظار می‌رود این پروژه در شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرج تصریح کرد: پروژه شهید آجرلو که مقرر بود در شهریور ماه سال 96 به بهره‌برداری برسد، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایان سال 95 افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار