کد خبر: ۲۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 10 April 2015
مدير كل روابط عمومی استاندای مازندران از حضور هيئت ۱۵ نفره اقتصادی و تجاری قرقيزستان در استان از تاريخ ۲۴ فروردين ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مظفری گفت: در این سفر نماینده تام الاختیار دولت جمهوری قرقیزستان در استان ایسیكول، مدیران و روسای شركتهای تولیدی و تجاری در حوزه های شیلات، لبنیات، پرورش مرغ، تولید آجر، رئیس اداره راه استان ایسیكول، دستیار امور اقتصادی، سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران و كنسول جمهوری قرقیزستان در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

مظفری بازدید از شركت زربال آمل، بازدید از مركز تولید گل و گیاه اوجی آباد و بازدید از شركت تعاونی پرورش ماهی قزل آلا نیا آمل را از جمله برنامه های اولین روز حضور این هیئت در مازندران اعلام كرد.

مدیر كل روابط عمومی استانداری مازندران، بازدید از بیمارستان شمال در آمل، بازدید از كارخانه شركت بهدانه، بازدید از واحد لبنی هراز دوشه آمل و بازدید از تله كابین رامسر را از برنامه های دومین روز این هیئت اعلام كرد.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران بازدید از شركت سیمان نكا، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، بازدید از منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر و دیدار با استاندار مازندران و ضیافت شام معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران را از برنامه های سومین روز حضور هیئت در مازندران اعلام کرد.

مظفری تصریح کرد: این هئیت در آخرین روز حضورش در مازندران از واحد آجر سفال طبرستان، و شركت فولاد بهمن در شهرك صنعتی بشل سوادكوه بازدید خواهند کرد و در نشست با اتاق بازرگانی، تجار و فعالین اقتصادی مازندران راههای توسعه همكاری اقتصادی و تجاری را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: همچنین نشست رئیس اداره توریسم استانداری ایسیكول با مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز از جمله برنامه های آخرین روز حضور این هیئت در مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار