استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بسترساز تحول بزرگ روحی، فکری و علمی در افراد است، گفت: معلمان در این خصوص نقش قابل توجهی دارند.
کد خبر: ۲۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 11 April 2016
محمدرضا خباز صبح دوشنبه در اولین گردهمایی مدیران مراکز آموزشی آموزش و پرورش سمنان در محل این مدیریت، اظهار داشت: عامل بوجود آمدن تحول روحی وفکری در ما بعد از نقش پدر ومادر تحت هدایت معلمان جامعه بوده است.

وی افزود: جایگاه رفیع و ممتاز آموزش وپرورش مرهون زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و اثر گذار معلمان در عرصه علم و دانش است.

استاندار سمنان سطح آموزشی و تربیتی سمنان را بسیار عالی دانست وگفت: کیفیت آموزشی وتربیتی استان ستودنی است که این نشان دهنده عملکرد مثبت وارزنده آموزش وپرورش ومعلمان است.

خباز با اشاره به اهمیت هفته بزرگداشت مقام معلم اظهارکرد: امسال مراسم گرامیداشت روز معلم با همکاری همه دستگاه ها ی اجرایی استان سمنان برگزار می‌شود و همه عوامل باید در خدمت این عزیزان باشند.

وی با ذکر تعبیری زیبا ازقول پیامبر اکرم(ص) برجایگاه رفیع معلمان خاطرنشان کرد: خداوندمتعال وملائک آسمان ها بر معلم نیکوکار درود می فرستند.

استاندار سمنان در پایان با ستایش از مقام و منزلت معلم، تصریح کرد: معلم در رشد و توسعه جامعه نقش مهم و بی‌بدیلی دارد و از این منظر همه ما مدیون زحمات و معلمان هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار