مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار
مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار از دیدار قهرمانان کشتی جهان با اعضای خانه سالمندان ساری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 11 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی اسدپور اظهار کرد: دیدار و بازدید اعضای شورای قشر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار از خانه سالمندان ساری در منطقه پهنه‌کلا انجام شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور قهرمانان فریدونکناری کشتی جهان و ایران برگزار شد، افزود: پهلوان عباس حاج‌کناری، پهلوان کاظم نریمانی، پهلوان مهدی شفیعیان و پهلوان حمید ربیعی در دیدار قهرمانان کشتی جهان با سالمندان خانه سالمندان ساری حضور داشتند.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: در این دیدار که به همت کانون بسیج ورزشکاران برپا شد، ضمن حضور در اتاق و آسایشگاه سالمندان و دلجویی از آنان با اهدای شاخه گل، شیرینی و هدایایی از پدران و مادران این آسایشگاه دلجویی شده است.

اسدپور ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن روز پدر، بیان کرد: با توجه به اینکه آسایشگاه‌ها محل نگهداری سالمندان به شمار می‌آیند، تکریم و خدمت‌رسانی به این قشر بسیار مقدس و دارای اجر اخروی است.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار از حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشتی فریدونکنار و اعضای شورای قشر بسیج ورزشکاران این شهرستان تقدیر کرد و گفت: یکی از نکات مهم در بین مردم  توجه مردم به سالمندان بوده که توجه به سالمندان از صدر اسلام تا کنون یکی از با اهمیت‌ترین موضوعات در دین اسلام بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار