واكنش علي مشهدي به جوابيه شهرداري مشهد/
علی مسعودی یا همان علي مشهدی ، سال گذشته چندماهی را به قصد تولید خندوانه اي با رنگ و لعاب مشهدی در این شهر سپری کرد ، اما متاسفانه این طرح هیچگاه به مرحله اجرا نرسید و وی در پایان سال 94 با کمی کدورت به پايتخت بازگشت.
کد خبر: ۲۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 11 April 2016
انگار حواشی طرح نافرجام خندوانه مشهدی تمامی ندارد و روز گذشته شهرداری مشهد در اطلاعیه ای به صحبت های عنوان شده از سوي اين هنرمند مردمي پاسخ گفت و او را بر آن داشت تا در گفتگو با تابناک رضوی بار دیگر به مطالب عنوان شده پاسخ دهد.

رقم هاي اعلامي واقعيت ندارد! مسئولان پيگير 800 ميليون تومان اضافي باشند!؟
 
علی مسعودی (مشهدی) در گفتگوی اختصاصی با تابناك خراسان رضوي با بیان اینکه در رابطه با خندوانه مشهدی اینگونه نبود که من طرحی به شهرداری ارایه داده باشم، گفت: شخصي به عنوان تهیه کننده این کار ، مهرماه 93 از مشهد با من تماس گرفتند که چنین طرحی مصوب شده و شهرداری مشهد اسپانسری آن را متقبل شده و من به صورت خودجوش چنین حرکتی را انجام نداده ام و قطعا صحبتی از قبل با من شده بود.

وی با عنوان اینکه حتی قیمتی که همان روز اول هم برای انجام این کار به شهرداری اعلام کردیم، با اطلاع قبلی آنها بود، اظهار کرد: ما تجربه اینکار را در خندوانه شبکه نسیم داشتیم و در فصل اول برنامه ، مترو تهران حامی طرح بود، در بخش های فرهنگی ارگان های زیادی همکاری کردند و در ادامه هم بخش خصوصی مانند ایرانسل و ... به پروژه وارد شدند. 

این هنرمند تلویزیونی عنوان کرد: سوال من از این دوستان در حال حاضر این است که چرا از آبان تا اسفندماه بالغ بر 4 ماه وقت من را هدر دادند و در انتها نیز هیچ کاری انجام نشد. این دوستان اگر برای اینکار بودجه نداشتند باید در همان ابتدا می گفتند نه اینکه چندین ماه وقت ما را بگیرند و در انتها بگویند بودجه نداریم. در ضمن مگر می خواستند پوستر چاپ کنند که از قیمت پیشنهادی ما تعجب کردند! 

مسعودی تاکید کرد: من هنرمند هیچگاه خودم را در قراردادها دخالت نمی دهم، اما مگر می شود کارشناسان معاونت فرهنگی شهرداری از قیمت تولید یک اثر تلویزیونی بی اطلاع باشند!؟

وی افزود: در این برنامه قرار بود مهمانان ویژه اي حضور یابند که اینها هزینه آمد و رفت و هتل و پذیرایی داشتند، برنامه سازي رقم بالایی هزینه تصویربرداری دارد، حداقل 100 میلیون تومان هزینه دکور دارد، کمترین تعداد عوامل موردنیاز 30 الی 40 نفر است و ... .
زمان پروژه را هم سه ماه ذکر کرده بودند که برای این برنامه لااقل دو ماه کار پيش تولید باید انجام می شد و در مجموع حداقل باید 5 الی 6 ماه وقت برای این پروژه صرف می کردم. 

این طنزپرداز در ادامه، بیان کرد: در رسانه ها خواندم شهرداری مشهد عنوان کرده که ما رقمی معادل دو میلیارد و 530 میلیون تومان برای تهیه این برنامه درخواست کرده بودیم. من از آقای شهردار و کمیسیون فرهنگی شهرداری می خواهم به طور ویژه پیگیر این مساله باشند و ببینند این 700 – 800 میلیون تومان اضافی که اینجا مطرح شده را چه کسی می خواسته در جیبش بگذارد؟ زیرا تهیه‌کننده کار تاکید دارد که رقم پیشنهادی تولید این برنامه کمتر از دو میلیارد تومان بوده است. حتی حق الزحمه درخواستی شخص من هم با رقمی که اعلام شده، مغایرت دارد. 

وی گفت: در مدتی که مشهد بودم چندین بار قرار بود در رابطه با «خندوانه مشهدی» دیداری با آقای مرتضوی، شهردار مشهد داشته باشم، برایم سوال است که چرا هر بار بهانه ای آوردند و این دیدار هرگز انجام نشد ، حال آنكه مشابه این اتفاق برای دیدار من با اعضای شورای شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی شورا نیز اتفاق افتاد، این در حالی است که برخی مسوولان كشور مانند شهردار تهران آنقدر به هنر و هنرمند نگاه ارزشی دارند که به راحتی و در کمترین زمان می توان با آنها ملاقات کرد. به هر حال این رویه صحیحی نیست. 

این هنرمند مشهدی عنوان کرد: در هر حال من همه تلاشم را کردم تا برنامه ای بسازم که باعث مسرت خاطر خراسانی ها و همشهریان مشهدی ام باشد که متاسفانه این اتفاق روی نداد و دیگر هم اصراری به انجام این کار ندارم و در صورت ورود بخش خصوصی به این طرح هم زمانی کارم را آغاز می کنم که پول در دست عوامل برنامه باشد، نه اینکه بعد از توافق اولیه بین تهیه کننده و شهرداری مشهد، من چهار ماه وقتم را برای هیچ در این شهر صرف کنم و در آخر در کمیسیونی اعلام کند که حمایت از طرح منتفی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار