معاون اورژانس خراسان جنوبی:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین مأموریت‌های اورزانس هوایی به حوادث جاده‌ای اختصاص داشت، گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۶۲ پرواز انجام و در این راستا به ۷۸ بیمار در خراسان جنوبی امدادرسانی شد
کد خبر: ۲۱۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 13 April 2016
علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: از پانزدهم اسفندماه 93 تاکنون اورژانس هوایی خراسان جنوبی به 78 بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تاکنون 62 پرواز توسط اورزانس هوایی خراسان جنوبی انجام شده است، افزود: از تعداد 78 مورد عملیات انجام شده 12 مورد از اعزام‌ها مربوط  به مادران باردار بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشتر بیمارانی که توسط اورژانس هوایی جابه جا شدند بیماران بد حال و تصادفی بودند، گفت: برخی از بیماران شامل افرادی بودند که در مناطق صعب العبور زندگی می‌کردند.

عباسی افزود: از ابتدای سال 95 تاکنون 8 مأموریت توسط اورژانس هوایی انجام و آخرین مأموریت روز گذشته به شهرستان نهبندان بود و خراسان جنوبی پانزدهمین استان در کشور است که اورژانس هوایی دارد و مصدومان حوادث جاده ای بیشترین مأموریت اورژانس خراسان جنوبی بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: اورژانس هوایی برای تمامی بیماران رایگان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار