رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهیدنوژه با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی هیچ گونه وابستگی سیاسی نداشت، گفت: این شهید در کشمکش امور حزبی و سیاسی وارد نمی‌شد و تنها تابع محض ولایت بود.
کد خبر: ۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 11 April 2015
رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهیدنوژه با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی هیچ گونه وابستگی سیاسی نداشت، گفت: این شهید در کشمکش امور حزبی و سیاسی وارد نمی‌شد و تنها تابع محض ولایت بود.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام واحد عباسی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه شهدا بزرگ هستند و ما به آنان نیاز داریم، بیان داشت: بزرگداشت شهدا جز با شناخت شهدا و ادامه راهشان میسر نمی‌شود و تلاش برای معرفی شهدا از مهمترین کارها در جامعه است.

وی عنوان کرد: امروز عزت، شرف، آزادگی و استقلال کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و رزمندگان گمنامی هستیم که از جان و همه زندگی خود برای دفاع از کشور گذشتند.

* شهیدصیاد شیرازی در عین شجاعت، مظلوم بود

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید نوژه با اشاره به گمنامی فرماندهان دفاع مقدس، گفت: فرماندهان در زمان دفاع مقدس در عین گمنامی نهایت تلاش خود را برای عزت و استقلال این مرز و بوم انجام دادند و امروز نیز در عین گمنامی در راه عزت انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به شخصیت بزرگ شهید صیاد شیرازی، افزود: شناختن شهید صیاد شیرازی کار من و امثال من نیست چراکه همرزمان و دوستان شهید، باید درباره شخصیت این شهید بزرگوار صحبت کنند.

عباسی بیان کرد: مقام معظم رهبری درباره شهید صیاد شیرازی فرموده‌اند که «شهید صیاد از روزی که در راه انقلاب پا نهاد همواره سر و جان خود را برای نثار در راه انقلاب در دست داشت»؛ بیان معظم‌له درباره شهید نشان دهنده همه شخصیت این بزرگوار است.

وی در خصوص شخصیت شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی شخصیتی چند بُعدی داشت و در عین شجاعت، مظلوم بود.

* زندگی شهید صیاد شیرازی، چراغی برای هدایت نسل امروز و فردا است

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید نوژه اضافه کرد: شهید صیاد شیرازی دانش نظامی بالایی داشت و عالمانه و عارفانه در راه انقلاب قدم گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید اهل تکبر و ریا نبود، گفت: انس با قرآن، برنامه‌ریزی دقیق در امور، خونسرد و آرام در برابر مشکلات و توجه فوق‌العاده به نماز از جمله خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی بود.

عباسی با تأکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی هیچ گونه وابستگی سیاسی نداشت، اضافه کرد: شهید صیاد شیرازی در کشمکش امور حزبی و سیاسی وارد نمی‌شد و تنها اطاعت محض از رهبری داشت.

وی عنوان کرد: امروز ما با الگو قرار دادن زندگی و منش شهید صیاد شیرازی می‌توانیم در مقابل استکبار بایستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید نوژه بزرگترین دغدغه شهید صیاد شیرازی را وحدت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: لحظه لحظه زندگی شهید صیاد شیرازی چراغی هدایتگر برای نسل امروز و فردا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار