معاون استاندار البرز راه را باز کرد
اظهارات معاون استاندار در حالی بیان می‌شود که تعداد زیادی نیرو انسانی در آخرین ماه های کاری دولت محمود احمدی‌نژاد در البرز جذب شدند.
کد خبر: ۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 11 April 2015

به گزارش تابناک – البرز: پس از انتصاب سید حمید طهایی به عنوان استاندار البرز، تعداد زیادی از مدیران ارشد و میانی در البرز منصوب شدند که اکثر آنها از دیگر استان‌های کشور و به ویژه استان‌ زادگاه طهایی و یا مناطقی که وی پیشتر در استان‌ها مسئولیت داشته، در البرز مسئولیت گرفته‌اند.
با این وجود باز هم مدیران البرزی به دنبال وارد کردن مدیران غیر بومی به البرز هستند.
در همین راستا معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز طی سخنانی که پایگاه خبری استانداری البرز آن را پوشش داده، گفته است: استان البرز به عنوان شهرستان بزرگ حاشیه تهران بوده و بدون برنامه‌ریزی مشخص و نیاز‌سنجی و تامین زیرساخت‌ها استان شده است.
عبدالله کامکار با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که این استان با آن دست به گریبان بوده، تامین منابع مالی و نیز منابع نیروی انسانی متخصص است گفت: با این وجود نسبت به آن چیزی که انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی داشتیم، ولی با نقطه مطلوب فاصله داریم.
کامکار با بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها تنگناهایی دامنگیر معاونت‌های این استانداری شده است، بیان کرد: از جمله این موانع کمبود نیروی‌انسانی است که باید نسبت به جذب آن در سال‌های آینده با مجوزهای اختصاصی تدابیر اساسی اتخاذ گردد.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه علاوه بر این مشکلات عدم کفایت اعتبارات اختصاص یافته طی سال‌های اخیر برای پوشش کامل خدمات مالی برای نیروی انسانی استانداری یکی از مسائل مهم دیگری بوده که گریبانگیر این معاونت است، خاطرنشان کرد: توجه مسئولان مربوطه به این مهم ضروری و انکار ناپذیر است.
کامکار افزود: در حال حاضر تلاش می‌‌شود در بحث ملی با دریافت مجوز استخدام برای استان تازه تاسیس البرز از سوی ریاست جمهوری نیروهای مورد نیاز جذب و چارت‌های اداری با نیروهای مورد نیاز تامین شود.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که تعداد زیادی نیرو انسانی در آخرین سال کاری دولت محمود احمدی‌نژاد در استان البرز جذب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار