مدیرعامل شرکت گاز سمنان عنوان کرد
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بسیج یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب و مؤثر در امر تحقق اقتصاد مقاومتی است و از آنجایی که راه کیفیت و بهبود بی‌پایان است، باید از توانمندی‌های آن بهره گرفت.
کد خبر: ۲۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 20 April 2016

علیرضا جراحی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بسیج شرکت گاز استان سمنان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر سال 1394 اعضای شورای پایگاه و بسیجیان این شرکت، به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل اشاره کرد.

وی گفت: بسیج یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب و مؤثر در امر تحقق اقتصاد مقاومتی است و از آنجایی که راه کیفیت و بهبود بی‌پایان است، باید از توانمندی‌های آن بهره گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: شایسته است همکاران، بهبود مستمر در کارها و مدیریت دانش را به‌عنوان یکی از مصادیق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود در سال جاری قرار داده و در راستای ارتقاء وضع موجود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مصطفی ادب، فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان سمنان در ادامه جلسه ضمن عرض تبریک تقارن روزهای آغازین سال جدید با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را الگوی حقیقی بسیجیان در دفاع از ولایت دانست.

در ادامه این جلسه برنامه‌های سال 95 بسیج شرکت گاز استان سمنان بررسی و به تصویب اعضای شورا رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار