دکتر صادق نجفی شهردار تبریز:
حمل و نقل یکی از مهم ترین مولفه های شهر مدرن است و شهرداری تبریز قصد دارد ضمن تامین نیازهای حمل و نقل شهری بخش خصوصی را نیز در تامین این نیاز شهری همراهی کند.
کد خبر: ۲۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 11 April 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز دکتر صادق نجفی در مراسم افتتاح تاکسی های بین المللی دیدار گیتی سیر،افزود: شهرداری تبریز در این مسیر همراه و یاور بخش خصوصی است تا بتوانیم شاهد توسعه ی متوازن شهری باشیم.

وی با اشاره به تامین زیر ساخت حمل و نقل شهری افزود: در سال جاری  120 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود که 50 دستگاه از آن ها به اتوبوس دوکابین خط BRT  اختصاص داده خواهد شد.

نجفی ادامه داد: همچنین برای خط باغمیشه تا بازار اولین خط اتوبوس برقی نیز در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

وی با اشاره به تاکسی های VIP  شرکت دیدار سیر گیتی گفت : این تاکسی ها که در سطح بین المللی فعالیت خواهند کرد فرصت مناسبی برای سامان دهی گردشگری به ویژه گردشگری سلامت به حساب می آیند.

شهردار تبریز ضمن تقدیر از این اقدام که توسط بخش خصوصی انجام گرفته است ، توسعه ی موجود در بخش های مختلف تبریز را در حد و شان مردم تبریز ندانسته و خاطر نشان کرد که شهرداری تبریز همه ی تلاش خود را برای توسعه ی تبریز انجام داد و بخش خصوصی را در این مسیر همراهی می کند.

وی با اشاره به بودجه شهرداری کلانشهر تبریز یاد آور شد: 44 درصد بودجه تبریز به حمل و نقل عمومی و ترافیک اختصاص یافته است و در سال جاری 440 میلیارد تومان برای تامین اعتبار متروی تبریز پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که تاکسی های بین المللی دیدار سیر گیتی توسط بخش خصوصی افتتاح شده و در راستای سامان دهی حمل و نقل خارج از کشور و ارائه خدمات به داخل کشور فعالیت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار