بخشدار مركزي اسدآباد گفت: بخش پيرسلمان سرشار از جاذبه هاي طبيعي و مناطق بي نظير آب و هوايي است اما آنگونه كه شايسته است مورد بهره برداري قرار نگرفته است.
کد خبر: ۲۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 21 April 2016

 بخشدار مركزي اسدآباد گفت: بخش پيرسلمان سرشار از جاذبه هاي طبيعي و مناطق بي نظير آب و هوايي است اما آنگونه كه شايسته است مورد بهره برداري قرار نگرفته است.

به گزارش ايرنا ،يزدان آزرمي در حاشيه بازديد شماري از خبرنگاران از ظرفيت هاي گردشگري بخش پيرسلمان هدف از برپايي اين تور رسانه اي را معرفي جاذبه هاي گردشگري اين منطقه به مردم ديگر شهرهاي استان و مسئولان عنوان كرد.

وي اظهار كرد: بخش پيرسلمان در زمينه گردشگري آماده توسعه و تحولي بزرگ است كه اين امر تنها با شناساندن ابعاد مختلف روستاهاي اين منطقه محقق خواهد شد.

آزرمي مهمترين جاذبه هاي گردشگري اين بخش را تالاب و امامزاده پيرسلمان و روستاي حبشي برشمرد و افزود: در اين تور نيم روزي خبرنگاران با اين مناطق ديدني آشنا شدند.

وي همچنين با اشاره به موقعيت خاص جغرافيايي بخش پيرسلمان گفت: اين بخش حلقه اتصال استانهاي كرمانشاه، كردستان و همدان است و از اين فرصت در توسعه زيرساختهاي حمل و نقل نيزمي توان بخوبي بهره برد.

جمعي از خبرنگاران استان عصر روز سه شنبه به همراه شماري از مسئولان شهرستان اسدآباد از جاذبه هاي طبيعي و گردشگري بخش پيرسلمان ديدن كردند.

روستاي حبشي در 26 كيلومتري اسدآباد و از روستاهاي هدف گردشگري استان همدان به شمار مي‌رود و همچنين امامزاده و تالاب پيرسلمان در 19 كيلومتري اين شهر از جاذبه هاي طبيعي و مذهبي اسدآباد است.

بخش پيرسلمان به مركزيت شهر آجين در سال 1388 به اسدآباد اضافه شد و اين بخش 30 روستا و 15 هزار جمعيت دارد.

شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعيت در 45 كيلومتري همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار