کد خبر: ۲۱۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 21 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، شهردار اشکذر با تاکید بر این‌که این شهر ظرفیت جذب گردشگران بیشتری را دارد، بر ضرورت اجرایی شدن این مهم، تاکید کرد.
  «مهدی جعفری‌پور» اضافه کرد: این هدف تنها با همکاری تمام بخش‌های تاثیرگذار در شهرستان محقق خواهد شد و این همکاری باید در طول سال ادامه یابد.
وی ادامه می‌دهد: استقبال گسترده مسافران نوروزی از اسکان در اشکذر، موید ظرفیت‌های این شهر برای جذب گردشگر اعم از داخلی و خارجی است اما متاسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.
به گفته جعفری‌پور، جذب گردشگر داخلی باعث ایجاد یک شغل و جذب گردشگر خارجی موجب ایجاد چند شغل در شهر خواهد شد.
 شهردار اشکذر با توجه به وجود چند اثر تاریخی، عقیده دارد که این شهر ظرفیت آن را دارد که سهم بیشتری از صنعت گردشگری استان را نصیب خود کند که این هدف با ورود بخش‌خصوصی تسریع می‌شود.
شهردار اشکذر جذب سرمایه‌گذاری مشارکتی، راه‌اندازی جایگاه‌های خدماتی و همکاری دستگاه‌ها برای جذب توریست را بسیار موثر دانست.
وی با تاکید بر این‌که اثربخش‌ترین راه ایجاد اشتغال، جذب گردشگر است، گفت: باید ظرفیت‌های اشکذر بیش از گذشته تبلیغ و برای گردشگران بازگو شود تا شاهد درخواست‌های آنها برای بازدید از جاذبه‌های شهر باشیم.
جعفری‌پور ادامه داد: برگزاری مراسم و آیین‌های سنتی از جمله مراسم نخل‌برداری در ماه محرم در اشکذر، فرصت مناسبی برای جذب بسیاری از گردشگران خارجی است.
وی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی هر چه بهتر، شاهد تاثیرگذاری بهتر این شهر روی گردشگران باشیم.
شهردار اشکذر با اشاره به نقش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در تقویت جایگاه صنعت گردشگری در اشکذر، برای همکاری شهرداری با این دستگاه با هدف معرفی و جذب گردشگری در این شهر، اعلام آمادگی کرد.
همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار