فرمانده انتظامي مازندران از دستگيري يكهزار و 680 خرده فروش مواد مخدر در استان در ماه فروردين سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود جعفري نسب در بابل گفت كه اين تعداد دستگيري نسبت به مدت مشابه سال پيش 70 درصد افزايش دارد.


وي برخورد شديد با خرده فروشي مواد مخدر را از برنامه هاي داراي اولويت نيروي انتظامي در سال جاري برشمرد و افزود : به همين دليل آمار دستگيري فروشندگان خرده پاي مواد مخدر در نخستين ماه سال افزايش چشمگيري يافته است.

جعفري نست خرده فروشي مواد مخدر را يكي از حلقه هاي زنجيره سوداگري مرگ برشمرد و تاكيد كرد : نيروي انتظامي در كنار مقابله با قاچاقچيان و پاكسازي مناطق آلوده ، برخورد جدي با خرده فروشان و حمل كنندگان مواد مخدر را در دستور كار دارد .


وي افزود : نيروي انتظامي مصمم است در مبارزه با مواد مخدر در بعد مقابله و پيشگيري مبارزه را به كف خيابان ها بكشاند كه نقش خانواده ها در اين امر بسيار برجسته است.


او ادامه داد: خانواده ها بايد با حضور ميداني، نيروي انتظامي و دولت را در مبارزه و پيگشيري از مواد مخدرياري دهند.


فرمانده انتظامي مازندران هشدار داد : به هيچ عنوان اجازه نمي دهيم كه خرده فروش ها در محله هاي آلوده دست به توزيع مواد مخدر بزنند و در يك ماه اخير چنان عرصه را بر آنان تنگ كرديم كه به ناچار با موتور دست به توزيع مواد مي زنند.


وي اضافه كرد : شناسايي خرده فروشان با جديت ادامه دارد و در هر هفته طرح ضربتي جمع آوري اين افراد متخلف در سراسر استان مازندران اجرا مي شود.


بر اساس گزارش رسمي نيروي انتظامي مازندران ، در دو سال گذشته 80 محله آلوده استان پاكسازي شد و در حال حاضر هيچ محله آلوده به مواد مخدر در مازندران وجود ندارد. 


پارسال بيش از چهار تن مواد مخدر از عوامل تهيه و توزيع اين مواد در مازندران كشف و ضبط شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار