طی ۷۲ ساعت گذشته؛
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت سه موتورسیکلت سوار در حوادث ترافیکی ۷۲ ساعت گذشته قم خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 24 April 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث شاخص سه روز گذشته در قم اظهار داشت: برخورد ۲ موتورسیکلت در بلوار یادگار امام یک فوتی که آقای ۳۲ ساله بود و ۲ مجروح برجای گذاشت که ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی گفت: مقابل بوستان هاشمی برخورد موتورسیکلت با خودرو باعث مرگ آقایی ۲۰ ساله شد که بلافاصله مأموران اورژانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان این حادثه را به مرکز درمانی انتقال دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: در بلوار پیامبر اعظم(ص) سقوط از موتورسیکلت یک کشته در محل حادثه و یک مجروح بدحال برجای گذاشت که بلافاصله مأموران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

وی اظهار کرد: تصادف موتورسیکلت با تراکتور در جاده قدیم قم - تهران یک مجروح بسیار بدحال با قطع پا و یک مجروح با شکستگی‌های متعدد برجای گذاشت.

حسنی با بیان اینکه از هشت صبح روز گذشته بالگرد اورژانس در ۲ پرواز سه مجروح را به مرکز درمانی انتقال دادند، افزود: ۲ نفر بر اثر تصادف موتورسیکلت در جاده قدیم قم - تهران مجروح شدند، همچنین در جاده طایقان برخورد عابر پیاده با لیفتراک منجر به مجروح شدن فردی شد که علاوه بر ضربه به سر دچار شکستگی‌های مختلف شده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار