کد خبر: ۲۱۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تمام پروژه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، عصر امروز جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 2 هزار و 880 واحد مسکن مهر در شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: با اجرای طرح مسکن مهر در کشور، بخش مهمی از این مسئولیت سنگین بر عهده بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی افزود: این بنیاد نیز با روحیه جهادی و همتی ویژه وارد میدان شد و تاکنون خدمات‌ ارزشمندی را به مردم به ویژه خانواده‌های فاقد مسکن ارائه کرده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: از کل پروژه‌های مسکن مهر که در کشور انجام شده، ساخت حدود 350 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت بر عهده این بنیاد قرار دارد.

حق‌شناس گفت: از این تعداد تاکنون 300 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان بر اساس قانون و شرایط واحدهای مسکن مهر واگذار شده است.

وی بیان داشت: تا پایان سال جاری نیز واحدهای باقی مانده در این شهرها تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور آماده بود و روند ساخت آنها به اتمام سیده است، اما به دلیل مشکلاتی از جمله عدم ارائه خدمات شهری مانند آب، برق و گاز، این واحدها به مردم واگذار نشده است.

حق‌شناس بیان داشت: با همکاری و تعامل میان بنیاد مسکن و وزارت نیرو، این مشکلات در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

وی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه مسکن مهر در استان البرز پرداخت و گفت: در استان البرز بنیاد مسکن مسئول ساخت بیش از 6 هزار و 700 واحد مسکن مهر بود که از این تعداد 6 هزار و 300 واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

حق‌شناس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در استان البرز با آن روبه‌رو بودیم، فقدان خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر بود که در تلاش برای رفع کامل این مشکلات از جمله احداث شبکه فاضلاب و تأسیسات مربوط به تصفیه‌خانه فاضلاب واحدهای مسکن مهر هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع یک دستگاهی مانند بنیاد مسکن نمی‌تواند تمام بار مسئولیت را بر دوش گرفته و دستگاه‌ها و نهادهای دیگر نیز باید تعامل و همکاری ویژه با بنیاد مسکن برای تکمیل مسکن مهر و ارائه خدمات به ساکنان این واحدها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار