دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان خبر داد:
تابناک: دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: با گذشت پنج روز از هفته سلامت، ۲۷ هزار شهروند اصفهان در ایستگاه‌های سلامت شهر پایش شدند.
کد خبر: ۲۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 25 April 2016
حمیدرضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حوزه عملکرد ایستگاه‌های سلامت در شهر اصفهان، اظهار داشت: با آغاز هفته سلامت ۱۴ ایستگاه سلامت در میادین پرتردد شهر اصفهان راه‌اندازی شد که در دو سانس اقدام به سنجش سلامت و شناسایی افراد مشکوک به دیابت می‌کردند.

وی با بیان اینکه در این ایستگاه ها همچنین مشاوره رایگان به بیماران ارائه می‌شود، ادامه داد: با گذشت بیش از پنج روز از آغاز هفته سلامت بالغ بر ۲۷ هزار نفر پایش سلامت شدند.

دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در ایستگاه‌های سلامت از مراجعین تست قند خون گرفته می‌شود، ادامه داد: با گذشت پنج روز از هفته سلامت ۶۰ هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت شهر اصفهان مراجعه کردند.

وی اعلام کرد: استقبال خوبی مردمی را در ایستگاه‌های سنجش سلامت شاهد هستیم به طوری که هر روز به جمعیت استقبال‌کنندگان از ایستگاه‌ها بیشتر می‌شود.

مهماندوست بیان داشت: بسیاری از مراجعان در خصوص اینکه علائم دیابت چیست، از کجا متوجه بروز دیابت بشویم و چگونه این بیماری را از خود دور کنیم، مشاوره می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار