مردم بايد با همان احساس مسئوليت در مرحله دوم نيز حضوري پرشور داشته باشند و براي تشكيل مجلسي كارآمد كمك كنند.
کد خبر: ۲۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 27 April 2016
منتخب مردم ملاير در مجلس دهم گفت: مردم بايد با همان احساس مسئوليتي كه در مرحله اول انتخابات داشتند، در مرحله دوم نيز حضورشان فعالانه و پررنگ باشد.

محمد كاظمي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اگر مردم به دنبال تحقق خواسته ها و برنامه هاي كانديداهاي خود هستند، بايد حضورشان در پاي صندوق هاي راي در دهم ارديبهشت ماه فعالانه باشد.

وي اظهار كرد: توصيه من به همه مردم بويژه در حوزه انتخابيه ملاير اين است كه كارهاي روزمره و جاري موجب نشود تا از انجام اين تكليف ملي و ميهني قصور كنند.

وي ادامه داد: اين در حاليست كه مردم ما از ابتداي پيروزي انقلاب با اعتقاد به لزوم تحقق آرمان هاي مطرح شده از سوي بنيانگذار جمهوي اسلامي امام راحل(ره) با احساس مسئوليت و تعلق خاطر به اين اهداف و آرمان ها در انتخاب هاي متعدد فعالانه شركت كرده اند.

كاظمي بيان كرد: اين مشاركت هم اسباب دوام و استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي شد و هم اينكه نتيجه انتخابات و برآيند آن خواست و تمايلات مردم به انجام برنامه هايي كه كانديداها در جريان تبليغات انتخاباتي به آن پرداخته اند، بود.

منتخب مردم ملاير در مجلس دهم شوراي اسلامي افزود: در مرحله اول انتخابات هفتم اسفندماه خوشبختانه ملت ما حضوري پرشور داشتند و با توجه به توصيه هاي مقام معظم رهبري براي حضور فعال در انتخابات، اين حضور بسيار پررنگ و پرنشاط بود.

كاظمي با بيان اينكه فضاي انتخابات در مرحله اول بسيار خوب و رقابتي بود، گفت: مرحله دوم انتخابات نيز همانند مرحله اول از اهميت ويژه اي برخوردار است و اميدواريم مردم با همان احساس مسئوليت حضورشان در دهم ارديبهشت ماه نيز فعالانه باشد.

وي درباره اهميت مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: در اين مرحله از انتخابات رقابت بين دو جريان فكري در كشور بسيار تنگاتنگ و پرشور بوده و مردم به دنبال يكي از اين جريان ها هستند.

وي خاطرنشان كرد: هر كسي علاقه مند به تحقق آرمان ها و برنامه هاي كانديداي خود باشد، بايد در انتخابات مرحله دوم شركت كند.

كاظمي گفت: بدون شك اين انگيزه و علاقه در بين مردم وجود دارد كه همانند دور اول در اين مرحله نيز حضوري پرشور و فعال در انتخابات داشته باشند.

وي تاكيد كرد: مردم بايد با همان احساس مسئوليت در مرحله دوم نيز حضوري پرشور داشته باشند و براي تشكيل مجلسي كارآمد كمك كنند.

شهرستان ملاير داراي دو كرسي نمايندگي در مجلس است و با 300 هزار نفر جمعيت در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي دهم ارديبهشت ماه برگزار مي شود كه ملاير نيز يكي از 55 حوزه انتخابيه در مرحله دوم است كه بايد تكليف ديگر نماينده آن روشن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار