همراه بانک، وام قرض‎الحسنه، کارت مجازی، پایانه‎های شعب، اینترنت بانک، پایانه‎های خودپرداز، تلفنبانک، پایانه‎های فروش، کارت خانواده، .. کارت، هدیه کارت
کد خبر: ۲۲۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 27 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز پنجمین همایش استانی نوجوان سالم با حضور دانشآموزان دختر، کارشناسان و مسئولان آموزش وپرورش از شهرستان‎های مختلف استان در حالی در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد که در بین برنامه‎های برگزار شده یک نکته خیلی جالب توجه بود و آن ارائه یک بسته فرهنگی خاص! به دانشآموزان حاضر در همایش بود.

در این بسته فرهنگی از بین 21 برگه و تراکت ارائه شده به حاضران، عملا 19 تراکت تبلیغاتی متعلق به 2 بانک معروف در کنار دو برگه با موضوع فرهنگی وجود داشت!

هرچند تصاویر این برگهها موجود است اما بنا به تبلیغ یا توهین نشدن به هیچ مجموعه‎ای، منتشر نمی‎شود.

همراه بانک، وام قرضالحسنه، کارت مجازی، پایانه‎های شعب، اینترنت بانک، پایانه‎های خودپرداز، تلفنبانک، پایانه‎های فروش، کارت خانواده، .. کارت، هدیه کارت، بن کارت، خدمات متنوع بانکداری، همراه بانک ..، اینترنت بانک..، + 5 برگه تبلیغات کلی خدمات بانکی

اگرچه وزارت آموزش وپرورش و ادارات تابعه در استانها نیز همانند دیگر بخشهای دولت با مشکلات مالی ناشی از وضعیت اقتصادی کشور مواجه هستند و ناگزیر از جلب حامیان مالی برای برگزاری امور خود، اما اینکه تبلیغات بانکها به عنوان بسته دانشآموزی به نوجوانان ارائه شود، یک کج سلیقگی و شایسته تجدیدنظر محسوب می‎شود.

حال که برای جبران همکاری بانکها یا دیگر مجموعه‎های اقتصادی، اطلاعرسانی از خدمات و همکاری حمایتی آنها اجتناب ناپذیر می‎نماید، دست‏کم میتوان با پربارتر کردن وجه فرهنگی بستههای فرهنگی و تناسب محتویات موجود در آنها بار فرهنگی آن را غنی‎تر کرد.

تابناک مازندران در صورت لزوم آمادگی انتشار پاسخ مسئولان آموزش وپرورش در این مورد را دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار