مدیرکل دفتر بحران استانداری فارس گفت : دو زمین لرزه که شامگاه یکشنبه شهرستانهای لامرد و مهر در جنوب این استان را لرزاند خوشبختانه هیچگونه خسارتی در پی نداشت .
کد خبر: ۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۴ 13 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،حسن فیاض پور گفت: استحکام بناهای ساخته در این مناطق به دلیل استفاده از مصالح مرغوب در مقابل زلزله های بالاتر از پنج ریشتر هم مقاومت دارد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری شیراز وابسته به لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه شهرستان لامرد به بزرگی سه و شش دهم درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت21و32دقیقه و 40 ثانیه رخ داده است.

براساس گزارش این مرکز، موقعیت جغرافیایی این زلزله 27.31 درجه عرض شمالی و 53.06 طول شرقی در 10 کیلومتری عمق زمین ثبت شده است.

این گزارش همچنین حاکیست ، زمین لرزه ای به بزرگی سه و هفت دهم درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) چهار دقیقه پس از زلزله لامرد ،شامگاه یکشنبه شهرستان مهر در جنوب استان فارس را هم لرزاند.

مرکز لرزه نگاری شیراز وابسته به لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت21 و 36 دقیقه و شش ثانیه و موقعیت جغرافیایی این زلزله 27.55 درجه عرض شمالی و 52.93 طول شرقی در 10 کیلومتری عمق زمین اعلام کرد.

شهرستان های لامرد و مهر از توابع استان فارس بترتیب در 464و 424کیلومتری جنوب شیراز قرار گرفته اند.
برچسب ها: زلزله ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار