کد خبر: ۲۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 13 April 2015
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: با هرگونه تجاوز به اراضی ملی به سختی برخورد می شود.

سید مهدی مولایی روز دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت و کارکنان منابع طبیعی باگشت های روزانه تلاش می کنند هرگونه تغییر مرز زمین های شخصی و تجاوز به اراضی ملی را شناسایی و به سرعت با آن برخورد کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای یک فقره حکم قضایی در روز دوشنبه یک قطعه زمین با مساحت 970 متر مربع و به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال از دست متصرفان خارج و خلع ید شد.

مولایی خاطرنشان کرد: زمین مذکور، در نزدیکی چشمه و منطقه زیبای دیکه سَر واقع در آبادی جواهرده و دهستان سخت سر از بخش مرکزی شهرستان رامسر واقع است.

وی اظهار داشت: در این عملیات خلع ید، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پلیس آگاهی رامسر نیز حضور داشتند.

مولایی تأکید کرد: این تصرف از جمله تصرفات سابقه دار و مربوط به سال های قبل بود که با تکمیل روند قضایی، به مرحله اجرای حکم رسید.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: متخلف با قطع درختان و محصور کردن زمین تصرف شده، سعی در تثبیت مالکیت خود داشت.

وی ادامه داد: جواهرده از زیباترین مناطق ییلاقی در شمال کشور است که آب و هوایی مطلوب دارد و قیمت زمین نیز در این ناحیه زیاد است.

حوزهٔ منابع طبیعی شهرستان رامسر با 83 هزار هکتار مساحت دارای 25 هزار هکتار جنگل و 29 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی ها و مستثنیات نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار