تابناک تهران - بسیاری از اهالی شهرهای اطراف پایتخت برای کارهایی مانند خریدهای اساسی، تفریح ها خانوادگی و... به پایتخت می آیند. شهردار رباط کریم که یکی از همین شهرهاست اعتقاد دارد که می توان با سرمایه گذاری مناسب کاری کرد که مردم شهرستان ها با طی مسافت کمتری به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۲۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 04 May 2016

مسعود مختاری شهردار رباط کریم اعتقاد دارد که این شهرستان پتانسیل های بسیار خوبی برای سرمایه گذاران دارد.

وی در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران درباره شرایط شهر رباط کریم افزود: «جمعیت رباط کریم در کنار سایر طرفیت هایش باعث می شود که جذب سرمایه گذار برای ساخت مراکز تفریحی، تجاری و... در این شهرستان به یک اولویت تبدیل شود. بنابراین تلاش می کنیم تا با امتیازها و بسته های تشویقی که برای سرمایه گذاران در نظر گرفته ایم آنها را برای ورود به رباط کریم ترغیب کنیم.»

او ادامه می دهد: «این اتفاق از دو جهت اتفاق مبارکی محسوب می شود یکی اینکه به رفع بسیاری از نیازهای مردم کمک می کند و دیگر اینکه با ایجاد اشتغال و ورود سرمایه به این منطقه به شرایط اقتصادی مردم هم رونق بیشتری می دهد.»

مختاری ساخت پردیس چند منظوره در این شهرستان را یکی از مصداق های موفقیت آمیز بودن جذب سرمایه گذار می داند و می گوید: «طبق رایزنی هایی که داشته ایم قرار شده که طرح های پیشنهادی سرمایه گذاران برای ساخت پردیسی چند منظوره گرفته شود. این پردیس شامل هتل، رستوران فروشگاه زنجیره ای ، شهر بازی سرپوشیده و واحد های تجاری و اداری است که امیدواریم تجربه موفقی در این زمینه باشد.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار