سیل شب گذشته و امروز در شمال استان تهران خسارت‌های زیادی به بار آورد و به رودبار قصران بیش از همه خسارت زد.
کد خبر: ۲۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 13 April 2015
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با فارس در خصوص روند پیگیری سیل شب گذشته در منطقه رودبار قصران و فشم گفت: تخریب بخشی از باغ‌های سرسبز شمال تهران گوشه‌ای از خسارت‌های سیل اخیر است.

عزت‌الله خان‌محمدی از آبگرفتگی شماری از منازل مسکونی در منطقه خبر داد و اظهار کرد: تخریب باغ‌ها و پل‌های دسترسی را به دنبال بارش‌های گسترده شب گذشته و امروز در بخش رودبار قصران شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: خسارت زیادی به تأسیسات شهری و شهرداری‌ها نیز وارد شده و دیوارهای چند منزل مسکونی متعاقب این بارندگی‌ها تخریب شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات افزود: براساس آمارهای رسیده تاکنون بیش از 20 خانه نیز پر از آب شده است و نیروهای امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی به مردم بومی منطقه و حادثه‌دیدگان هستند.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی نیز امروز به فارس گفت: در 24 ساعت پیش‌رو، تهران آسمانی نیمه‌ابری دارد و شهرهای کوهستانی استان شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین در پاره‌ای از نقاط تهران باد نسبتاً شدید خواهد وزید و نوسان دمای تهران بین 12 تا 23 درجه سلسیوس است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار