ستاد مدیریت بحران به دنبال بارندگی‌های شدید شب گذشته و امروز در بخشداری فشم تشکیل شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 13 April 2015
به گزارش فارس بارندگی‌های شدید در نقاط شمالی استان تهران که در آخرین روزهای ماه نخست فصل بهار رخ داد، سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم و وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل و زیرساخت‌ها شد.

فرماندار شهرستان شمیرانات در خصوص خسارات سیل شب گذشته در منطقه رودبار قصران و فشم گفت: بارندگی‌ها و به دنبال آن سیل بعد از نیمه‌های شب گذشته آغاز شد و تا پیش از طلوع آفتاب امروز ادامه داشت.

عزت‌الله خانمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با خسارت‌هایی که بارندگی شب گذشته در بعضی از مناطق شهرستان شمیرانات ایجاد کرده است، اظهار کرد: از شب گذشته بارندگی شدید در رودبار قصران و لواسان را شاهد بودیم و شدت بارندگی به حدی بود که خسارت‌هایی به برخی منازل و راه‌ها وارد آمد.

وی تصریح کرد: به دنبال وقوع این سیل، ستاد مدیریت بحران در منطقه فشم تشکیل شد و از صبح امروز نیز ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات در حال پیگیری موضوع است.

فرماندار شهرستان شمیرانات خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی در این جلسه بودند و با فراخوان تمام دستگاه‌ها و آماده‌باش آن‌ها از ابتدای آغاز سیل در منطقه حضور داشتند و تاکنون نیز در محل حادثه حضور دارند، اوضاع در حال کنترل است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار