معاون سیاسی استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به خرید 340 دوربین مدار بسته برای اجرای طرح مراقبت نرم، گفت: برای خرید این دوربین‌ها 5 میلیارد تومان هزینه شد.
کد خبر: ۲۲۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 07 May 2016

 به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه، با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای ایجاد رفاه مردم طرح‌های اثرگذار و متنوعی را در دستور کار دارد، اظهار کرد: طرح‌های دولت برای توسعه، آبادانی کشور و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بوده و در استانداری مازندران همه تلاش‌ها برای اجرا شدن آنها به کار گرفته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم در دور نخست و دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هم‌اکنون شاهد تعامل مطلوب و سازنده‌ای بین منتخبان مردم شهرهای مختلف مازندران در مجلس شورای اسلامی هستیم که این تعامل و هم‌دلی به پیشرفت استان می‌انجامد.

وی با اعلام برنامه‌های مختلف در راستای حوزه مراقبت نرم از جامعه، یادآور شد: با پیشرفت علم و فناوری امروزه علم به جایگاهی رسیده که به وسیله امواج بدون اجازه صاحبان منزل شاهد نقش‌ گرفتن افراد هستیم.

کاهش 62 درصدی غرق‌شدگی در مازندران

یونسی با اشاره به اینکه همه شهرستان‌های مازندران با توجه به برنامه‌ریزی لازم به دوربین‌های مدرن تجهیز می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای تجهیز شهرستان‌ها به 340 دوربین‌ مدار بسته 5 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و در اختیار شهرداری‎‌ها قرار می‌گیرد تا در مناطق حساس شهر نصب شود.

وی با اعلام مجهز شدن هفت شهرستان به مراقبت نرم، یادآور شد: مرکز این مراقبت‌ها در شهرداری‌ها تعبیه شده است البته این طرح باعث می‌شود تا بسیاری از آمار جرایم در مازندران کاهش یافته و شاخصه‌های امنیتی در مازندران افزایش یابد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به آغاز فصل گرم سال و استفاده هموطنان از دریا، بیان کرد: طرح دریا یکی از طرح‌های مهم در شهرهای ساحلی است که هر ساله یکی از دردهای مهم وجود آمار غرق‌شدگی در دریا است.

کشف 3000 قبضه اسلحه غیرمجاز در مازندران

وی با اعلام کاهش 62 درصدی غرق‌شدگی در مازندران، افزود: با اجرای طرح دریا ساخت‌وسازهای موجود در سواحل کنترل شده است.

یونسی با اشاره به افزایش زیباسازی سواحل دریای مازندران نسبت به سال‌های گذشته، بیان کرد: مدیران شهرهای ساحلی به امر زیباسازی سواحل توجه داشته باشند.

وی یکی از مشکلات جامعه را وجود متکدیان دانست و ادامه داد: سه مرکز نگهداری متکدیان در استان مازندران راه‌اندازی شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به گزارش تیراندازی در برخی شهرهای مازندران، گفت: طرح خلع سلاح برخی افراد در مازندران انجام شده و در این بین بیش از 3 هزار قبضه اسلحه از جمله اسلحه‌های شکاری در مازندران کشف شد.

وی با اشاره به ادامه این طرح مهم در مازندران، ادامه داد: از این پس نباید شاهد تیراندازی‌های غیرمجاز در سطح شهرها و مناطق باشیم.

وجود 30 محله آلوده مواد مخدر در مازندران

یونسی با اشاره به انهدام بسیاری از شبکه‌های توزیع مواد مخدر در مازندران، یادآور شد: اعتیاد پدیده‌ای خانمان‌سوز است که باید خانواده‌ها بیشتر از دیگر افراد در کنترل فرزندان توجه به خرج دهند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه وجود محلات آلوده به مواد مخدر از دغدغه مسئولان مازندران است، ادامه داد: 30 محله مازندران در این بین شناسایی شده و امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی مدون طی 1.5 سال آینده تمام محلات آلوده استان پاک‌سازی شوند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار