رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین سند اقتصاد مقاومتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 08 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین کتابچه اقتصاد مقاومتی این استان اظهار داشت: این کتابچه شامل برنامه‌هایی است که هر دستگاه باید در طی سال‌های برنامه ششم توسعه اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در تدوین این سند از سایر استان‌ها جلوتر است، افزود: این کتابچه در روزهای آینده منتشر می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در سطح کلان در قالب 12 برنامه ملی تعریف شده است، عنوان کرد: در هر برنامه تعدادی طرح تعریف شده که هر طرح نیز شامل تعدادی پروژه است.

وی با اشاره به اینکه برش‌های استانی پروژه‌های مصوب ملی باید از طریق وزارت‌خانه‌ها ابلاغ شود، گفت: بخشی از این پروژه‌ها به استان ابلاغ شده و پروژه‌های ابلاغ نشده نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه ابلاغ می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی هر 15 روز یک بار باید برگزار شوند، ابراز کرد: در این جلسات موانع اجرای پروژه‌های ابلاغی به استان بررسی و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

نوروزی گفت: پروژه‌های استانی که تعریف می‌شوند باید در چارچوب فرمت نظام یکپارچه پایش و اقتصاد مقاومتی قرار گیرند.

وی بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: یک هزار و 800 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به ترتیب اولویت به بخش خصوصی برگزار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار