امام جمعه زرقان گفت: مديران واحدهاي صنعتي مستقر در اين بخش، براي جذب نيرو و استخدام اولويت را به مردم بومي اين منطقه بدهند.وی افزود:زحمات يك ساله كشاورزان منطقه زرقان در حال نابودي است و ضروري است مسئولان شهرستان شيراز و استان فارس براي برون رفت از اين مشكل چاره انديشي كنند.
کد خبر: ۲۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 08 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام غلامحسين موحدي، افزود: با وجودي كه هم اينك بيش از 420 واحد صنعتي كوچك و بزرگ در بخش زرقان مستقر است اما هنوز بسياري از مردم اين منطقه بيكار هستند.
وي، همچنين با اشاره به خشكسالي هاي متوالي چند سال اخير و مشكلاتي كه كشاورزن بخش زرقان براي آبياري اراضي خود با آن مواجه هستند، گفت: محصولات كشاورزي و نتيجه زحمات يك ساله كشاورزان منطقه زرقان در حال نابودي است و ضروري است مسئولان شهرستان شيراز و استان فارس براي برون رفت از اين مشكل چاره انديشي كنند.
امام جمعه زرقان در بخش ديگري از مطالب خود به در پيش بودن سوم شعبان ميلاد حضرت امام حسين (ع) كه به عنوان روز پاسدار نام گرفته اشاره كرد و بيان داشت: الگو قرار دادن آن امام بزرگوار توسط پاسداران موجب شده تا در 37 سالي كه از پيروزي انقلاب سپري مي شود، سپاه به ركن اصلي قدرت انقلاب اسلامي تبديل شود.
وي اظهار داشت: هم اكنون پاسداري از دين و انقلاب به يك فرهنگ عمومي تبديل شده كه تبلور آن را در سپاه پاسداران مي توان به وضوح مشاهده كرد.
امام جمعه زرقان ادامه داد: امنيت امروز خليج فارس و تنگه هرمز براي كشورهاي منطقه يكي از دستاوردهاي ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
موحدي افزود: بسيج سازندگي هم كه يكي از نهادهاي مرتبط با سپاه پاسداران است به دليل مردم محور بودن، منشا خدمات بسيار ارزنده اي در زمينه اقتصاد مقاومتي است.
شهر زرقان در فاصله 25 كيلومتري شمال شيراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار