مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری مسؤولان جهت ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید و از پیشرفت 35 درصدی مرکز فرهنگی و هنری شهر مادوان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 09 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عیسی گرجی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی مرکز فرهنگی و هنری مادوان اظهار کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی این مرکز فرهنگی افتتاح شود.

وی با بیان این‌که احداث این مرکز فرهنگی نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و کودکان و نوجوانان این مناطق می‌توانند از برنامه‌های متنوعی که در این کانون اجرا می‌شود استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مدت کلنگ‌زنی این پروژه گفت: مرکز فرهنگی هنری مادوان با اعتباری بالغ بر 380 میلیون تومان در سال 93 کلنگ‌زنی شد.

این مسؤول با بیان این که اتمام پروژه مرکز فرهنگی و هنری مادوان به 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد عنوان کرد: این پروژه با 35 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند حمایت مسؤولان استانی است.

وی از فعالیت 18 مرکز فرهنگی و هنری با 22 هزار نفر عضو در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: از هیچ کوششی در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و ایجاد چنین مراکزی در این استان دریغ نمی‌کنیم.

گرجی‌زاده به ساخت کتابخانه سیار گچساران و مرکز فرهنگی و هنری سی‌سخت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مرکز فرهنگی و هنری سی‌سخت با پیشرفت 100 درصدی آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری مسؤولان استانی در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کانون شد و خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در جهت احداث مراکز فرهنگی و هنری در مناطق محروم به کار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار